خانهاخبار
قابلیت جدیدی برای اشتراک‌گذاری تصاویر به گوگل Duo اضافه شد

قابلیت جدیدی برای اشتراک‌گذاری تصاویر به گوگل Duo اضافه شد

در جدیدترین آپدیت اپلیکیشن Google Duo، قابلیت جدیدی به این برنامه اضافه شده که اجازه می‌دهد به راحتی و به سرعت تصاویر مورد نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
۱۳۹۸/۴/۵

گوگل Duo، اپلیکیشن تماس ویدیویی اندروید، در آپدیت جدید خود قابلیت جدیدی برای اشتراک‌گذاری تصاویر دریافت کرده که روش‌های ارسال پیام به مخاطبان را افزایش می‌دهد.

در دنیای امروز، کاربران تلفن‌های هوشمند به روش‌های مختلف می‌توانند تصاویر مدنظر خود را با دوستان، همکاران یا اعضای خانواده‌شان به اشتراک بگذارند. اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی مثل تلگرام، واتس‌اپ، فیسبوک مسنجر و اینستاگرام بستر مناسبی برای ارسال سریع تصاویر فراهم کرده‌اند.

حالا به نظر می‌رسد که گوگل Duo با این قابلیت می‌خواهد جای خالی گوگل Allo را پر کند؛ اپلیکیشن پیام‌رسانی که اجازه می‌داد محتوای متنی و تصویری ارسال کنید اما در سال ۲۰۱۶ از رده خارج شد.

در حال حاضر، اپلیکیشن Duo سه نوع پیغام دارد: تماس صوتی، تماس ویدیویی و یادداشت‌های صوتی/ویدیویی که بدون نیاز به تماس می‌توانید آن‌ها را ارسال کنید. آپدیت جدید این برنامه به شما اجازه می‌دهد از همان قابلیت‌های ویرایشی که برای پیام‌های ویدیویی در اختیار داشتید استفاده کنید. پس از ویرایش و ارسال ویدیو، مخاطب ۲۴ ساعت فرصت دارد تا پیش از ناپدید شدن پیام آن را ببیند.

نکته عجیب این ویژگی این است که فعلا نمی‌توانید از داخل خود Duo تصاویر را ارسال کنید. تنها راهکار موجود این است که به گالری دستگاه بروید و از آن‌جا از طریق گزینه‌های اشتراک‌گذاری این کار را انجام دهید.

قابلیت جدید اپلیکیشن Duo جدیدترین ویژگی از سری ویژگی‌های تازه‌ای است که توسط گوگل به این برنامه اضافه می‌شود. پیش از این امکان برقراری تماس‌های گروهی ویدیویی و برقراری تماس ویدیویی از طریق مرورگر وب در آمریکا به این اپ اضافه شده بود. به زودی قرار است قابلیت استفاده از تماس‌های صوتی با کمک بلندگوی هوشمند گوگل هوم نیز به قابلیت‌های این برنامه اضافه گردد.

اگرچه اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی زیادی در بازار وجود دارد، ولی گوگل Duo در زمینه تماس‌های ویدیویی کیفیت بسیار خوبی دارد و وان پلاس نیز در یک تحقیق آن را باکیفیت‌ترین برنامه در این زمینه رده‌بندی کرده بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)