خانهاخبار
شیائومی ظرف 8 روز 1 میلیون Mi Band 4 فروخته است

شیائومی ظرف 8 روز 1 میلیون Mi Band 4 فروخته است

طبق اعلام شیائومی، این شرکت موفق شده در ظرف 8 روز 1 میلیون دستبند Mi Band 4 بفروشد. این دستگاه فعلا فقط در بازار چین عرضه شده اما به زودی وارد بازار جهانی می‌شود.
۱۳۹۸/۴/۴

شیائومی چند هفته پیش دستبند Mi Band 4 را با نمایشگر رنگی و قابلیت‌های بیشتری در زمینه تندرستی معرفی کرد. حالا طبق گزارشات جدید ظاهرا این دستبند هوشمند آن قدر برای مخاطبان چینی جذاب بوده که باعث شده آن‌ها ۱ میلیون عدد از این محصول را در ۸ روز نخست عرضه خریداری کنند. Mi Band 4 هنوز به صورت جهانی عرضه نشده اما قرار است از تاریخ ۵ تیر تحت عنوان Mi Smart Band 4 وارد اروپا شود.

شیائومی می‌گوید در یک برهه زمانی تعداد سفارشات در هر ساعت به ۵ هزار عدد رسید و این دستگاه را به سریع‌ترین فروش محصولات پوشیدنی این شرکت تبدیل کرد. Mi Band 4 حالا نمایشگری بزرگ‌تر از نوع OLED دارد که شیشه‌ای دو و نیم بعدی روی آن قرار گرفته است. شیائومی می‌گوید این دستگاه همچنان می‌تواند عمر ۱۵-۲۰ روزه خود را که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این دستبند هوشمند است حفظ کند.

قیمت پایه Mi Band 4 حدود ۲۰ یورو است، در حالی که مدل NFC آن به قیمت ۳۰ یورو به فروش می‌رسد. فروشگاه‌های شعبه اسپانیا و ایتالیای شیائومی قیمت این مدل را ۳۵ یورو ثبت کرده‌اند که البته این قیمت با تخفیف در نظر گرفته شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسین

۱۳۹۸/۴/۲۱
با سلام به تیم GSM، میشه بگید می بررسی تخصصی اش رو میزارید؟

Mahdi

۱۳۹۸/۴/۴
دوستان یکی میشه بهم لطف کنه بگه این کی به ایران میاد من منتظرم هرچه سریع تر بخرمش و بنظرتون قیمتش چنده؟