خانهاخبار
سرفیس با نمایشگر منعطف؛ در هاله ای از ابهام

سرفیس با نمایشگر منعطف؛ در هاله ای از ابهام

حرف و حدیث ها پیرامون سرفیس با نمایشگر منعطف مدت هاست که به سر زبان ها افتاده و متأسفانه کمپانی مایکروسافت، اطلاعات دقیقی در این زمینه منتشر نمی کند.
۱۳۹۸/۴/۳

چندی پیش تصاویر طرح مفهومی سرفیس فون منعطف از سروی مایکروسافت منتشر شد، اما بعد از گذشت مدتی مسئولان مایکروسافت پروژه اندرومدا را متوقف کردند و همین موضوع باعث شد تا اذهان عمومی پیرامون این موضوع دچار سردرگمی شود.

منبع خبری Forbes امروز گزارش کرد که در نیمه اول سال 2020، باید منتظر رونمایی از سرفیس با نمایشگر منعطف باشیم.

آقای جف لین مدیر ارشد موسسه IHS Markit در اظهارات خود به فوربس به این موضوع اشاره کرده است که سرفیس منعطف در هنگام باز شدن، از صفحه نمایش 9 اینچی برخوردار خواهد بود. وی در ادامه سخنان خود متذکر شد که این دستگاه، مجهز به پردازنده 10 نانومتری اینتل با نام Lakefield خواهد بود و سیستم عامل آن نیز مدلی اختصاصی از ویندوز 10 با نام Windows Core OS یا WCOS است که با رابط کاربردی Dual Display سازگار خواهد بود.

این دستگاه به قابلیت اتصال همواره فعال (LTE یا 5G) مجهز است، اما احتمال بزرگ ترین خبر پیرامون آن، امکان اجرای اپلیکیشن های اندروید و اتصال به iCloud اپل است.

اوایل ماه جاری، وبسایت The Verge گزارش داد که مسئولان مایکروسافت به صورت محرمانه، در حال تست یک محصول سرفیس با نمایشگر هستند. چندی بعد تیزری ویدئویی در رسانه های خبری منتشر شد که کارمندان مایکروسافت را در حال نگاه کردن به محصولی نشان می داد که با نام Centaurus شناخته می شود.

مسئولین The Verge بر این باورند که محصول جدید تا حد زیادی به تصویر زیر شباهت داشته و هیچ گونه ارتباطی به دستگاه نمایش داده شده در پروژه Andromeda نخواهد داشت.

image

گوشی های با نمایشگر منعطف با آغاز خوبی روبرو نبودند. همان طور که می دانید، گلکسی فولد سامسونگ در ابتدای عرضه با مشکلاتی روبرو شد و عرضه آن با تأخیر مواجه شد و تاریخ عرضه Mate X هوآوی نیز به ماه سپتامبر موکول شده است. باید منتظر ماند و دید که گجت آینده مایکروسافت، با چه سرنوشتی روبرو می شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)