خانهاخبار
شیائومی می‌خواهد با برندی تازه دو موبایل جدید به نام CC9 و CC9e معرفی کند

شیائومی می‌خواهد با برندی تازه دو موبایل جدید به نام CC9 و CC9e معرفی کند

شیائومی در نظر دارد تا با معرفی برند جدیدی به نام CC دو تلفن هوشمند تازه به نام CC9 و CC9e معرفی کند. این برند برای معرفی طراحی‌ها و قابلیت‌های جدید و جذاب به وجود می‌آید.
۱۳۹۸/۴/۳

شیائومی در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین برندهای بازار تلفن‌های هوشمند چین به حساب می‌آید و زیرمجموعه‌ای تحت عنوان ردمی دارد که اخیرا عملکرد خوبی به عنوان یک برند مستقل داشته است. با این حال این کمپانی بزرگ چینی می‌خواهد همچنان به ایجاد برندهای بیشتر ادامه دهد. آن‌ها در نظر دارند تا مثل کاری که اوپو با برند Realme می‌کند، خط تولید جدیدی به نام CC ایجاد کنند که هدف آن معرفی قابلیت‌های جذاب و جالب توجه است.

آن طور که گفته شده، عبارت CC از ابتدای کلمات Colorful & Creative به معنای «رنگارنگ و خلاقانه» گرفته شده است. اما از یک سو می‌تواند اشاره‌ای به تیم Chic & Cool 90 هم باشد که گروهی از دانشجویان هنر دهه ۹۰ هستند که وظیفه طراحی برند و ظاهر تلفن‌های اولیه این شرکت را برعهده داشتند.

image

اکنون قرار است دو تلفن هوشمند جدید از این برند معرفی شود که نام آن‌ها CC9 و CC9e است. این نام‌گذاری به معنای نهمین نسل از محصولات CC نیست، بلکه به خاطر نهمین سالگرد تاسیس شرکت شیائومی انتخاب شده است. این محصولات با نام‌گذاری عجیب خود می‌توانند توجه بسیاری از مخاطبان را که به طراحی و دوربین سلفی اهمیت می‌دهند جلب کند.

شیائومی CC9e روی قاب پشتی خود سه دوربین دارد و در جلو نیز یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته است. هنوز هیچ اطلاعات خاصی درباره CC9 در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که این محصول ظاهری شبیه ایسوس زنفون ۶ داشته باشد.

image

اضافه شدن برندی جدید به بازار مصرفی اگرچه باعث می‌شود که توجهات از نام شیائومی گرفته شود اما در عین حال فشار را از روی این شرکت کم می‌کند. این کمپانی قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه رویدادی برگزار کند که می‌توانیم امیدوار باشیم به تلفن‌های هوشمند و معرفی این دو گوشی اختصاص یابد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)