خانهاخبار
تبلت گلکسی Tab S5e و Tab A 10.1 در شعبه هند سامسونگ موجود شد

تبلت گلکسی Tab S5e و Tab A 10.1 در شعبه هند سامسونگ موجود شد

دو تبلت جدید گلکسی Tab S5e و گلکسی Tab A 10.1 در فروشگاه شعبه هند سامسونگ موجود شد. در این مطلب با بررسی مشخصات و قیمت این دو محصول می‌پردازیم.
۱۳۹۸/۴/۲

وبسایت شعبه هند سامسونگ دو تبلت جدید گلکسی تب S5e و گلکسی تب A 10.1 را به فروشگاه خود اضافه کرده است. گلکسی تب S5e تبلتی میان‌رده و کمی از گلکسی تب A 10.1 قوی‌تر است که ۵۱۷ دلار قیمت دارد در حالی که قیمت تب A 10.1 حدود ۲۱۵ دلار است.

مشخصات و قیمت گلکسی Tab S5e

گلکسی تب S5e نمایشگری ۱۰.۵ اینچی از نوع S-AMOLED با کیفیت QHD دارد که نسبت تصویر آن ۱۶:۱۰ است. علاوه بر این، تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ به همراه ۴ گیگابایت رم روی این دستگاه قرار گرفته است.

ظرفیت باتری این تبلت ۷۰۴۰ میلی آمپر است و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. تب S5e با ۶۴ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود و به صورت پیش‌فرض از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند که البته می‌توانید آن را با شکاف microSD افزایش دهید.

image

دوربین عقب تب S5e سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 دارد که می‌تواند ویدیوها را با کیفیت 4K ضبط کند. دوربین جلوی دستگاه نیز ۸ مگاپیکسل است. سیستم صوتی این تبلت از بلندگوهای چهارگانه AKG و Harman استفاده می‌کند. قابلیت‌های ارتباطی این دستگاه شامل بلوتوث ۵ و USB-C است. تب 5Se در کنار بدنه خود حسگر اثر انگشت دارد.

مدل وای فای تب S5e به قیمت ۵۱۷ دلار و مدل سلولار این دستگاه به قیمت ۵۷۴ دلار به فروش می‌رسد که در سه رنگ سیاه، طلایی و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات و قیمت گلکسی Tab A 10.1

گلکسی تب A 10.1 نمایشگری ۱۰.۱ اینچی از نوع IPS LCD دارد که کیفیت آن +HD است. این تبلت از پردازنده اگزینوس ۷۹۰۴ به همراه ۲ گیگ رم استفاده می‌کند. رابط کاربری تب A 10.1 اندروید ۹ پای است که روی حافظه داخلی ۳۲ گیگی این دستگاه نصب شده است. در این تبلت هم با کمک کارت microSD می‌توانید حافظه داخلی دستگاه را افزایش دهید.

دوربین عقب گلکسی تب A 10.1 سنسوری ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد. ظرفیت باتری این تبلت ۶۱۵۰ میلی آمپر است و بلندگوهای دالبی اتموس نیز روی آن قرار گرفته. تب A 10.1 از بلوتوث ۵ و USB-C استفاده می‌کند.

نسخه وای فای گلکسی تب A 10.1 حدود ۲۱۵ دلار و نسخه سلولار آن ۲۸۷ دلار قیمت دارد که باز هم در سه رنگ سیاه، طلایی و نقره‌ای به فروش می‌رسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)