خانهاخبار
گوشی هوشمند Galaxy A90 از خانواده تازه Galaxy R معرفی می‌شود

گوشی هوشمند Galaxy A90 از خانواده تازه Galaxy R معرفی می‌شود

انتشار گزارش تازه‌ای درباره گوشی Galaxy A90 سامسونگ که ماه‌ها است انتظار معرفی‌اش را می‌کشیم، همه انتظاراتمان را درباره این میان رده سطح بالا دستخوش تغییر کرده است. گفته می‌شود سامسونگ در تلاش است خانواده تازه‌ Galaxy R را معرفی کند و SM-A90x هم از همین خانواده معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۴/۲

داستان گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A90 کمی عجیب است. در ماه‌های ابتدایی امسال به نظر می‌رسید گوشی هوشمندی که سرانجام تحت عنوان Galaxy A80 معرفی شد، به نام Galaxy A90 رونمایی شود. پس از معرفی رسمی Galaxy A80، باز هم شایعه‌هایی درباره Galaxy A90 منتشر شد و این بار ظاهرا با یک گوشی کاملا متفاوت مواجه هستیم.

این بار یک افشاگر معروف و معتبر درباره این گوشی سخن گفته و همچنین تأکید کرده است که سامسونگ قصد ندارد آن را با نام تجاری Galaxy A90 راهی بازار کند. به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی قصد دارد یک سری تازه از محصولات گوشی‌های همراه خود را تحت عنوان Galaxy R توسعه دهد و معرفی کند. گوشی هوشمندی که تا به حال تحت عنوان Galaxy A90 می‌شناختیم و با شناسه SM-A90x در دست توسعه قرار داشت، قرار است از خانواده Galaxy R معرفی شود.

image

این گوشی همچنین به همراه یک مدل مشابه دیگر معرفی می‌شود که نام آن را هم هنوز نمی‌دانیم. هر دو گوشی تازه از خانواده Galaxy R به پنل‌های نمایش بزرگ و دوربین‌های اصلی سه گانه در پنل پشتی مجهز می‌شوند. حداقل یکی از این دو مدل تازه از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند و دیگری از نظر قابلیت‌های دوربین فوق‌العاده خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات و جزئیات دیگری از این دو مدل در دست نداریم.

در گزارش دیگری گفته شده است که گوشی هوشمند Galaxy A90 سامسونگ به قابلیت شارژ سریع 45 واتی (تقریبا دو برابر میزان شارژ 25 واتی که این سازنده در حال حاضر ارائه می‌کند) مجهز می‌شود. جالب است بدانید توان شارژ سریع در گلکسی اس 10 فعلی (بجز نسخه 5G) تنها یک سوم میزان مذکور است. گلکسی نوت 10 پرو هم ظاهرا به چنین توانی در شارژ سریع مجهز می‌شود و حداقل یکی از پرچمداران 2019 سامسونگ با چنین تکنولوژی توانمندی روانه بازار خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)