خانهاخبار
آیا پتنت جدید هوآوی همان میت ایکس 2 است؟

آیا پتنت جدید هوآوی همان میت ایکس 2 است؟

به تازگی پتنتی از سوی شرکت هوآوی منتشر شده که تلفن هوشمندی با طراحی تاشو را نشان می‌دهد، تلفن هوشمندی که به سمت داخل تا می‌شود. آیا این دستگاه می‌تواند نسل دوم میت ایکس باشد؟
۱۳۹۸/۴/۲

وقتی میت ایکس برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی شد، هوآوی می‌دانست که این دستگاه یک محصول ویژه است. از آن زمان تاکنون، این شرکت دائما مشغول بازاریابی برای میت ایکس و تبلیغ زمان عرضه آن بوده است. اما حالا پتنت‌های جدیدی منتشر شده که از طراحی احتمالی میت ایکس ۲ خبر می‌دهد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

پتنت جدید هوآوی که توسط وبسایت LetsGoDigital کشف شده، دستگاهی را نشان می‌دهد که شباهت زیادی به میت ایکس دارد. اما نمایشگر آن به جای بیرون به سمت داخل تا می‌شود. این دستگاه هیچ ناچی ندارد و در عوض دوربین چندگانه آن مثل میت ایکس در بقل بدنه قرار گرفته تا بتوانید به عنوان دوربین سلفی و عقب از آن استفاده کنید.

image

نکته جالب توجه درباره پتنت فعلی این است که در این‌جا نمایشگر جلویی دستگاه درست مثل سایر تلفن‌های هوشمند است و دیگر در خطر خط و خش قرار ندارد. طراحی میت ایکس ۲ یادآور طراحی گلکسی فولد سامسونگ است.

البته از روی این پتنت تقریبا با اطمینان می‌توانیم بگوییم که میت ایکس ۲ بهتر از گلکسی فولد خواهد بود، اما پرسش اصلی این است که آیا هوآوی موفق به تولید انبوه و بدون مشکلِ این دستگاه می‌شود؟ قرارگیری دو نمایشگر بزرگ در دو طرف یک فریم نازک امری است که باعث می‌شود ریسک تولید میت ایکس ۲ بالاتر برود. علاوه بر این، طرحی که مشاهده می‌کنید صرفا یک پتنت است که شاید هیچ‌گاه رنگ بازار مصرفی را به خود نبیند. با این حال ایده طراحی جدید هوآوی جذاب به نظر می‌رسد و در صورت پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز احتمالا می‌تواند نظر خیلی‌ها را جلب کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)