خانهاخبار
هوآوی Mate X در ماه سپتامبر معرفی می شود

هوآوی Mate X در ماه سپتامبر معرفی می شود

طبق اعلام یکی از مسئولان هوآوی، گوشی منعطف این برند با نام میت ایکس در اواخر ماه سپتامبر یا کمی زودتر، رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۸/۴/۱

همان طور که می دانید، حرف و حدیث ها پیرامون گوشی منعطف هوآوی با نام Mate X مدت هاست که بر سر زبان ها افتاده است. مدیر ارشد بخش نظارت بر فروش محصولات در قاره اروپا، آقای وینسنت پنگ در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که هوآوی میت ایکس اواخر ماه سپتامبر طی رویدادی به دنیای تکنولوژی معرفی می شود.

گوشی Huawei Mate X در تمامی کشورهایی که از فناوری نسل پنجم مخابراتی (5G) پشتیبانی می کنند، عرضه خواهد شد. به این ترتیب از این موضوع مطمئن می شویم که محصول آینده هوآوی از تکنولوژی 5G پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع می تواند تا حدودی استرس زا به حساب آید، چرا که گلکسی فولد سامسونگ با قابلیت 4G LTE معرفی شد و تنها یک بار در مورد فناوری 5G در آن سخن گفته شد که البته آن هم آنچنان رسمی نبود.

بر هیچ کس پوشیده نیست، اما شایان ذکر است که محصول آینده هوآوی مطمئنا وارد بازار کشور آمریکا نخواهد شد.

image

اما حالا سوالی در اذهان عموم پیش می آید و آن هم پیرامون سیستم عامل هوآوی میت ایکس است. آقای Peng در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که Mate X مطمئنا با سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد و خبری از وجود سیستم عامل اختصاصی در آن نیست.

وی در انتهای سخنان خود، این نکته را نیز متذکر شد که بر خلاف سامسونگ، آنها تست های زیادی را روی دستگاه خود انجام داده اند و به این ترتیب، مشکل پیش آمده برای Galaxy Fold را روی این دستگاه شاهد نخواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد رضا

۱۳۹۸/۴/۲
فقط ببین Tv Shootout 2019 برندش انتخاب شد امسال سونی ترکوند A9G تو کیفیت تصویر همه رو زد زمین از جمله HDR SDR و.... عالی کار کرده سونی امسال 51 مدل تلویزیون روانه بازار میکنه تنوع سایزش فوق العادس، اگه شد مطلبی در این زمینه بزارید تشکر از سایتتون.

مصطفی

۱۳۹۸/۴/۱
هواوی پیشتاز در نوآوری