خانهاخبار
تولید تلفن‌های جدید از سری Mi Max و Mi Note متوقف شد

تولید تلفن‌های جدید از سری Mi Max و Mi Note متوقف شد

مدیرعامل شرکت شیائومی در پستی در وبسایت Weibo اعلام کرد که این شرکت حداقل امسال قصدی برای معرفی تلفن‌های جدید از سری Mi Max و Mi Note ندارد.
۱۳۹۸/۴/۱

مدیرعامل شیائومی، لی جون، در پیامی در شبکه اجتماعی Weibo توضیحاتی در خصوص استراتژی این شرکت درباره خط تولید دو سری Mi و Redmi ارائه کرد. او در پست خود اعلام کرد که امسال محصول جدیدی از سری Mi Max و Mi Note معرفی نخواهد شد.

آقای جون اظهار داشت که برند Mi با تمرکز بر مدل‌های پرقدرتی مثل Mi 9 دست به معرفی جدیدترین نوآوری‌ها می‌زند. از آن سو، در انتهای این طیف، برند ردمی را داریم که سعی دارد تلفن‌های مقرون به صرفه بسازد تا نیازهای کاربران را به قیمتی مناسب مرتفع سازد.

سری می مکس به خاطر نمایشگر بزرگ و دوام باتری خود معروف است، در حالی که می نوت تلفن‌هایی را به بازار معرفی می‌کند که در سطح بالای گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد. ردمی K20 را می‌توان وارث معنوی سری می نوت در نظر گرفت.

اگرچه شیائومی رسما سری مکس و نوت را از رده خارج نکرده اما آینده این دو سری چندان مثبت به نظر نمی‌رسد. این شرکت احتمالا سال آینده برنامه‌های دیگری برای تلفن‌های غول‌پیکر خود خواهد داشت، ولی حداقل امسال نباید منتظر مدل‌های جدیدی برای این دو سری باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

معین

۱۳۹۸/۴/۷
من عاشق سری می مکس هستم خودم مکس دو دارم
چرا دیگه نمیخواد تولید کنه آخه???