خانهاخبار
تبلت جدید هوآوی MediaPad M6 در دو مدل معرفی شد

تبلت جدید هوآوی MediaPad M6 در دو مدل معرفی شد

هوآوی دیشب در مراسم ویژه خود از یک تبلت جدید به نام MediaPad M6 رونمایی کرد که به‌زودی قرار است در دو مدل با اندازه‌های 8.4 و 10.8 اینچی به بازار بیاید.
۱۳۹۸/۴/۱

هوآوی در مراسم شب گذشته خود علاوه بر معرفی تلفن‌های سری نووا 5 از دو تبلت جدید به نام MediaPad M6 نیز رونمایی کرد. این تبلت دو مدل با نمایشگر ۸.۴ و ۱۰.۸ اینچی دارد که تنها تفاوت آن‌ها، سوای از اندازه نمایشگر، ظرفیت باتری‌شان است.

هر دو مدل مدیاپد M6 نمایشگری از نوع LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ دارد که اطراف آن حاشیه‌های کمی قرار گرفته است. مدل ۱۰.۸ اینچی این تبلت مجهز به یک باتری ۷۵۰۰ میلی آمپری است در حالی که مدل ۸.۴ اینچی یک باتری ۶۱۰۰ میلی آمپری دارد.

دوربین جلو و عقب هر دو تبلت جدید هوآوی به ترتیب ۸ و ۱۳ مگاپیکسل است. در تبلت‌های جدید این شرکت از بلندگوی Harman Kardon هم استفاده شده تا تجربه کاربری را ارتقا بدهد.

image

هوآوی مدیاپد M6 از پردازنده Kirin 980 استفاده می‌کند و همراه با ۴ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید. این دستگاه به صورت پیش‌فرض به EMUI 9.1 مجهز شده که مبتنی بر اندروید 9.1 ساخته شده است.

در این تبلت قابلیتی در نظر گرفته شده تا با اضافه کردن کیبورد فیزیکی بتوانید کارایی دستگاه را افزایش دهید. مدیاپد M6 پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و اسلات کارت حافظه دارد.

image

مدل ۱۰.۸ اینچی این تبلت از امروز وارد فاز پیش‌خرید می‌شود و از ۱۰ ژوئیه (۱۹ تیر) رسما به بازار می‌آید. قیمت مدل وای فای این تبلت در پیکربندی ۴ + ۶۴ گیگی ۳۳۵ دلار و قیمت مدل سلولار آن برای مدل ۴ + ۱۲۸ گیگی ۵۱۰ دلار است.

پیش‌خرید تبلت ۸.۴ اینچی مدیاپد M6 از تاریخ ۷ ژوئیه (۱۶ تیر) آغاز می‌شود و از ۲۰ ژوئیه (۲۹ تیر) رسما به بازار می‌آید. قیمت مدل وای فای این تبلت در پیکربندی ۴ + ۶۴ گیگی ۲۹۰ دلار و قیمت مدل سلولار آن برای مدل ۴ + ۱۲۸ گیگی ۳۹۲ دلار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)