خانهاخبار
هدف «حامی» ایجاد هاب خدمات پس از فروش در کشور است

هدف «حامی» ایجاد هاب خدمات پس از فروش در کشور است

گردهمایی شرکت «حامی» امروز چهارشنبه ۲۹ خرداد با حضور ارائه کنندگان ابزارهای فناوری و موبایل، صاحبان کسب و کار، نهادهای دولتی، اصناف مربوطه، برندهای مطرح و اصحاب رسانه برگزار شد.
۱۳۹۸/۳/۲۹

«حمید شاهرخ نیا»، مدیرعامل حامی در این همایش اعلام کرد که این شرکت می‌خواهد با پشت سر گذاشتن استنانداردهای اولیه خدمات پس از فروش، سطح دسترسی کاربران ایرانی به خدمات پس از فروش را به سطح جهانی برساند.

شاهرخ‌نیا در این رویداد اعلام کرد که ارگان‌های دولتی و نظارتی، ارائه کنندگان کالا، برند‌ها، صاحبان کسب‌وکار و اصناف می‌توانند فارغ از نگرانی‌های حوزه خدمات پس از فروش، بر گسترش سریع‌تر و بهتر ارائه محصولات خود به مشتریان تمرکز کنند.

image

 

حمید شاهرخ نیا مدیرعامل شرکت حامی در این همایش از تفکرات نوینی در حوزه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات موبایل و آی تی سخن گفت و همچنین توضیحاتی درباره همکاری با سایر شرکت ها و ارگان های مرتبط و تجربیات موفق این شرکت در طی دو سال گذشته ارائه داد. وی با ارائه آمار از عملکرد شرکت حامی در دو سال گذشته به این نکته اشاره کرد که:

« حامی تلاش میکند با پشت سر گذاشتن استانداردهای اولیه در زمینه خدمات پس از فروش افق های تازه ای برای رسیدن به معیارهای جهانی مطرح کند. این شرکت با بهره گیری از بالاترین توانایی های خود در راستای استاندارد های جهانی و با استفاده از تمامی امکانات داخلی در تلاش است تا مرکزی یکپارچه برای خدمات درکشورایجاد کند تا تمام عوامل موثر در ارائه خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان ، بتوانند در مسیری درست برای ارتباط موثر با یکدیگر قرار بگیرند. در نتیجه ، ارگان های دولتی و نظارتی، ارائه کنندگان کالا، برند ها، صاحبان کسب و کار و اصناف میتوانند فارغ از نگرانی های حوزه خدمات پس از فروش ، بر گسترش سریع تر و بهتر ارائه محصولات خود به مشتریان تمرکز کنند.»

 

 همواره خدمات پس از فروش در سطح جهانی به عنوان اصلی ترین بخش در چرخه حیات کالاست و همچنين اصلی مهم و اساسی در راستای ایجاد حس وفاداری مشتریان شرکت هاست. در همين راستا حمید شاهرخ نیا در بخشی دیگر از سخنان خود افزود :« شرکت حامی همواره تلاش در شناسایی و خدمت رسانی به همه عناصر اصلی در اکوسیستم مربوط به خدمات را دارد و از آنها به مشتری تعبیر میکند ، از این رو در نظر دارد بستری را طراحی و اجرا نماید که پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان در این چرخه باشد.» شرکت های ارایه دهنده کالا و برندها در بازار ایران با برون سپاری سرویس و خدمات پس از فروش می توانند خدمات تخصصی و حرفه ای تری را به مشتریان خود ارایه کنند که منطبق با استانداردهای جهانی باشد. این تغییر دیدگاه در زمینه خدمات پس از فروش و ارایه خدمات یکپارچه تنها با همدلی و همکاری ذینفعان بازار فناوری اطلاعات و موبایل و نهادهای صنفی و دولتی امکان پذیر خواهد بود.

image

 

شرکت حامی در برنامه ای سه ساله در نظر دارد در جایگاهی از ارائه خدمات پس از فروش قرار گیرد تا بتواند فضایی برای مصرف کنندگان محصولات موبایل و آی تی در کشور ایجاد کند که آنها برای رفع مشکلات خود نیازی به ترک محل کار یا زندگی خود نداشته باشند. همچنین مدیرعامل شرکت حامی در سخنان خود به اهداف بلند مدت شرکت در استفاده موثر از تکنولوژی و هوش مصنوعی برای ارائه خدمات اشاره کرد و در مورد طرح مفهمومی استفاده از تکنسین های مجازی و ایجاد دفاتر کار مجازی برای مشتریان خود توضیحاتی ارائه داد. گفتنی است شرکت حامی به عنوان نخستین شرکت مستقل در زمینه خدمات پس از فروش IT و موبایل از سال ۹۵ آغاز به کار کرده و دارای ۹ دفتر مرکزی ، ۲۶ دفتر خدمات پس از فروش، ۱۰۹ مرکز جمع آوری کالا در سراسر کشور است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)