خانهاخبار
گزارش: عرضه گلکسی نوت 10 چند روز جلو افتاد

گزارش: عرضه گلکسی نوت 10 چند روز جلو افتاد

علی‌رغم گزارشی که قبلا از عرضه گلکسی نوت 10 در تاریخ 19 مرداد خبر می‌داد، حالا شایعه جدیدی منتشر شده که می‌گوید نوت 10 در تاریخ 16 مرداد به بازار خواهد آمد.
۱۳۹۸/۳/۳۰

در ابتدای ماه جاری گزارشی منتشر شد که از احتمال عرضه گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) خبر می‌داد. اما حالا وبسایت Cnet به گزارش از منبعی آگاه می‌گوید که رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ در روز ۷ اوت (۱۶ مرداد) برگزار خواهد شد.

این مراسم در مرکز Barclays در شهر نیویورک برگزار می‌شود که همان محل برگزاری مراسم معرفی گلکسی نوت ۹ در سال گذشته است. گفته می‌شود که سامسونگ امسال دو مدل گلکسی نوت معرفی خواهد کرد: نوت ۱۰ عادی و نوت ۱۰ پرو. رندرهایی که تاکنون از این دستگاه منتشر شده نشانگر این است که هر دو مدل نوت ۱۰ طراحی مشابهی دارند، با این تفاوت که مدل پرو نمایشگری بزرگ‌تر و یک سنسور دوربین بیشتر باشد.

دوربین سلفی دوگانه سری نوت ۱۰ به صورت حفره‌ای در مرکز بخش بالایی نمایشگر قرار گرفته است. این دو دستگاه جک هدفون ندارند و ظاهرا خبری از دکمه بیکسبی هم نخواهد بود.

احتمالا در مدت زمان باقی مانده تا معرفی پرچمدار جدید سامسونگ، اخبار بیشتری منتشر می‌شود، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گلکسی نوت ۱۰ باید کمی بیشتر منتظر باشید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)