خانهاخبار
آپدیت جدید P30 پرو امکان کاهش نور DC و افزایش کیفیت تصویر را فراهم می‌کند

آپدیت جدید P30 پرو امکان کاهش نور DC و افزایش کیفیت تصویر را فراهم می‌کند

هوآوی به‌تازگی آپدیت جدیدی برای P30 پرو منتشر کرده که در آن تغییراتی مثل استفاده از سیستم کاهش نور DC، افزایش کیفیت تصویر و کاهش تاخیر صدا در ارتباطات بلوتوث به این رابط کاربری اضافه شده است.
۱۳۹۸/۳/۳۰

آینده آپدیت‌های بزرگ نرم‌افزاری برای تلفن‌های هوشمند هوآوی به خاطر تصمیمات دولت ترامپ در بستر نبرد تجاری با چین در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته، اما این شرکت همچنان به انتشار بهینه‌سازی کوچک برای دستگاه‌های خود ادامه می‌دهد.

حالا در جدیدترین خبر، قرار است نسخه ۹.۱.۰.۱۷۸ رابط کاربری EMUI برای P30 پرو منتشر شود. در این آپدیت ویژگی‌هایی همچون کاهش نور DC در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که این روزها در میان تلفن‌های هوشمند به یک ترند جذاب تبدیل شده است. این ویژگی از طریق تنظیم ولتاژ پنل OLED نور صفحه را کم می‌کند و از این طریق باعث کاهش آسیب چشم در هنگام شب می‌شود.

در گزارش تغییرات این آپدیت آمده که نسخه جدید این رابط کاربری از فناوری بلوتوث هوآوی با تاخیر فوق العاده کم استفاده می‌کند تا امکان تولید صداهای باکیفیت و بدون لگ را فراهم نماید. این سازوکار مثل فناوری aptX LL کوآلکام عمل می‌کند.

در این آپدیت کیفیت تصویر با رنگ‌های جدیدی بهبود یافته و حالا طبیعی‌تر و واقعی‌تر شده است. علاوه بر این، یک روش جدید برای شناسایی چهره معرفی شده و سیستم تشخیص اثر انگشت نیز بهبود یافته تا در صورت نیاز بتوانید از رمز عددی در کنار اثر انگشت استفاده کنید.

اکنون نوتیفیکیشن‌ها با والپیپر زنده روی لاک اسکرین نشان داده می‌شوند. همچنین چند مشکل دیگر هم حل شده که از جمله آن‌ها می‌توانیم به مشکل نمایش غیرعادی رنگ‌ها در بعضی سناریوها، خاموش نشدن خودکار صفحه در برخی مواقع یا نمایش غیرعادی ویدیوهایی اشاره کنیم که با دوربین جلو گرفته شده‌اند. البته ثبات کلی سیستم نیز بهبود یافته است.

انتظار می‌رود که این آپدیت ظرف چند روز آینده برای تمام تلفن‌های P30 پرو منتشر شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)