خانهاخبار
گوشی نوا 5 هوآوی با پردازنده 7 نانوتری Kirin 810 عرضه می شود

گوشی نوا 5 هوآوی با پردازنده 7 نانوتری Kirin 810 عرضه می شود

مسئولان هوآوی قصد دارند تا محصول جدید این شرکت با نام Nova 5 را با پردازنده 7 نانومتری کایرین 810 روانه بازار کنند.
۱۳۹۸/۳/۲۹

He Gang مدیر بخش گوشی های هوشمند کمپانی هوآوی در آخرین سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که آنها در حال تبدیل شدن به اولین برند تولید کننده دو محصول با پردازنده 7 نانومتری هستند. او در ادامه اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که گوشی Nova 5 به پردازنده جدید 7 نانومتری مجهز خواهد بود که طبق پیش بینی ها، نام این چیپست Kirin 810 است که جایگزین کایرین 710، پردازنده قرار گرفته در محصولات میان رده فعلی هوآوی خواهد شد.

چیپست Kirin 980 نام قطعه 7 نانومتری دیگر تولید شده توسط هوآوی است که سال گذشته روی سری Mate 20 قرار گرفت و امسل نیز تأمین کننده قدرت گوشی های P30 بود.

در حال حاضر با وجود افشا شدن رندرهای مختلف، با زبان طراحی نوا 5 آشنا هستیم، اما تا به این لحظه اطلاعاتی در مورد پردازنده آن منتشر نشده بود و برخی بر این باور بودند که هوآوی قصد دارد از چیپست کایرین 980 برای این محصول بهره گیرد. Kirin 810 به هشت هسته که شامل ARM Cortex-A76 می شود، مجهز خواهد بود و در کنار آن نیز شاهد پردازنده گرافیکی Mali-G52 هستیم.

image

 

پیش بینی می شود که گوشی Nova 5 از نمایشگر 6.39 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره برده و حفره ای نیز درون آن برای قرارگیری دوربین سلفی 32 مگایپسکلی قرار گرفته باشد. از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنسور اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگر
  • دوربین چهارگانه (دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی)
  • باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با آداپتور 40 واتی و پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع

نوا 5 و Nova 5i به همراه نسخه Pro این دو محصول در 21 ژوئن (31 خرداد) طی رویدادی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Genius Man

۱۳۹۸/۳/۲۹
محبوب ترین تولید هوآوی، بی صبرانه منتظرم با رابط کاربری اختصاصی هوآوی کار کنم، ۶۰٪ سریعتر و قدرتمندتر و زیباتر از اندروید، نرم افزارهای اختصاصی با طراحی گرافیکی زیبا، خاص مثل iOS، شکست اپل گاز خورده و سیاست های خصمانه ترامپ فرارسیده، سورپرایز های جذابی رو خواهید دید دوستان.