خانهاخبار
بازی نوستالژی دکتر ماریو به زودی عرضه می شود

بازی نوستالژی دکتر ماریو به زودی عرضه می شود

نینتندو اعلام کرد که بازی فوق العاده خاطره انگیز Dr. Mario World در ماه جولای برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس ارائه می شود.
۱۳۹۸/۳/۲۹

بازی موبایلی بعدی کمپانی نینتندو که با عنوان دکتر ماریو شناخته می شود، خاطرات زیادی را برای اهالی گیم ورق می زند. اگر از متولدین دهه شصت یا قبل تر باشید، مطمئنا بازی Dr. Mario را در سابقه بازی های انجام شده خود دارید. شخصیت ماریو یا همان قارچ خور، بسیار محبوب و مشهور بود، اما در بازی دکتر ماریو قضیه فرق می کرد و شما در نقش یک دکتر که کپسول های رنگارنگ را به داخل بازی پرتاب می کرد، وظیفه داشتید تا آنها را به طرز مناسبی چرخانده و روی ویروس های مختلف قرار داده و به این ترتیب آنها را از بین ببرید.

بد نیست بدانید که در این بازی امکان شخصی سازی آن نیز وجود داشت و می توانستید در سه حالت مختلف (با سرعت کم، متوسط یا زیاد) از این بازی لذت ببرید. محیط بازی مانند تصویر زیر محدود بود و در صورتی که نمی توانستید کپسول ها را در محل مناسب قرار داده و ویروس های قرار گرفته داخل بازی را از بین ببرید، فضا برای شما رفته رفته کوچک تر می شد و در نهایت بازنده میدان می شدید.

image

 

شایان ذکر است که سایر شخصیت های بازی ماریو از جمله دکتر Peach و دکتر Bowser نیز در بازی Dr. MArio World به چشم خواهند خورد. دستیارانی به نام گومبا، کوپا تروپا و بازی بیتل نیز در نقش همراه، به کمک دکتر ماریو می شتابند.

طبق اعلام نینتندو، بیش از صد مرحله مختلف در قالب چند دنیای متفاوت در اختیار کاربران قرار می گیرد و به این ترتیب، لحظات شاد و مفرحی را برای شما رقم خواهد زد.

بازی Dr. Mario World هم اینک روی گوگل پلی و اپ استور قابل پیش ثبت نام است و به این ترتیب، می توانید جزء‌اولین نفراتی باشید که آن را تجربه خواهید کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۳/۳۰
ای ول.
چ دورانی بید