خانهاخبار
کام کست یک کنترل از راه دور چشمی مجهر به سنسور حرکتی ارائه می‌کند

کام کست یک کنترل از راه دور چشمی مجهر به سنسور حرکتی ارائه می‌کند

کاربران به وسیله این کنترل می‌توانند کانال‌های تلویزیونی را تغییر دهند و تصاویر را بدون کمک دست ضبط نمایند
۱۳۹۸/۳/۲۹

شرکت کام کست در تلاش برای بهبود دسترسی به خدمات خود اعلام کرد که در پی راه اندازی یک ویژگی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد تا تلویزیون خود را با استفاده از چشم‌هایشان کنترل کنند. کنترل چشمی Xfinity X1 مشتریان کام کست را قادر می‌سازد تا کارهایی مانند تغییر کانال، ضبط ویدیو، جستجو برای نمایش‌های خاص و دیگر خصوصیات را فقط با حرکت چشم خود انجام دهند. این ویژگی رایگان است و از طریق وب سایت آن قابل دسترسی است.

image

 

کنترل چشمی Xfinity X1 با ارائه راهکارهای مبتنی بر وبی ارائه شده است که با قابلیت تنظیم چشمی نسبت به تلویزیون کار می‌کند. کنترل از راه دور جدید با نرم افزار به روز شده و قابلیت سخت افزاری تشخیص حرکت چشم و همچنین سوئیچ‌هایی که از فشار هوا و تکنیک‌های بیشتر پشتیبانی می‌کنند، سازگار است. این خصوصیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون حرکت و به سادگی نگاه کردن به یک دکمه بتوانند به مانند فشار دادن فیزیکی دکمه کنترل از راه دور فرمان خود را به تلویزیون ارسال نمایند.

image

بر طبق گزارش کام کست، کنترل از راه دور Xfinity X1 از طریق کنترل از راه دور به کاربران اجازه می‌دهد تا تلویزیون خود را کنترل کنند، برنامه‌های تفریحی آن را باز کنند،  از به روز رسانی‌ها استفاده کنند، از راهنماهای صوتی و تصویری استفاده نموده و دستورات خاصی مانند تماشای برنامه‌های خاص را اجرا نمایند. کام کست در تلاش است تا ویژگی‌های دسترسی این کنترل را افزایش دهد تا مشتریانی که قادر به استفاده از کنترل‌های سنتی نیستند نیز راضی باشند. مایکروسافت نیز بر روی تکنولوژی‌هایی که چشم انداز پیشرفت آن برای خدمت رسانی عمومی است سرمایه گذاری زیادی می‌کند. به همین ترتیب، شرکت‌هایی مانند گوگل و اپل خدمات خود را برای پشتیبانی از کنترل‌های غیر سنتی را روز به روز افزایش می‌دهند تا کاربران بیشتری را راضی نگه دارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)