خانهاخبار
تصاویر زنده Vivo Z1 Pro طراحی این دستگاه را افشا کرد

تصاویر زنده Vivo Z1 Pro طراحی این دستگاه را افشا کرد

Vivo Z1 Pro به‌زودی به عنوان نسخه بین‌المللی Vivo Z5x به بازار هند می‌رود، اما حالا تصاویر زنده این دستگاه در فضای آنلاین منتشر شده و طراحی تلفن هوشمند جدید ویوو را نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۳/۲۸

انتظار می‌رود که Vivo Z1 Pro به‌زودی به عنوان نسخه بین‌المللی Vivo Z5x که مدتی قبل در چین معرفی شده بود، به بازار هند برود. Z1 پرو در مقایسه با Vivo Z5x با بهینه‌سازی‌هایی در بخش پردازنده و دوربین جلو عرضه می‌شود. ویوو هنوز تاریخ دقیق عرضه این دستگاه در کشور هند را اعلام نکرده است. اما امروز چند تصویر زنده از این تلفن هوشمند در اینترنت منتشر شده که طراحی کامل آن را افشا می‌کند.

همان طور که در تصاویر مشخص است، ویوو Z1 پرو در قاب پشتی خود دوربینی سه‌گانه‌ای دارد که در گوشه سمت چپ بالای قاب قرار گرفته است. در کنار این دوربین یک حسگر اثر انگشت نیز دیده می‌شود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که پنل پشتی گوشی از شیشه ساخته شده باشد.

ویوو Z1 پرو یکی از اولین تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ای خواهد بود که با دوربین سلفی حفره‌ای به بازار می‌آید. البته موتورولا هم در تاریخ ۲۰ ژوئن تلفن هوشمند One Vision خود را با طراحی مشابهی روانه بازار هند می‌کند. نمایشگر Z1 Pro به جز در بخش پایین پنل، حاشیه‌های بسیار ظریفی دارد.

ویوو شعبه هند در وبسایت رسمی خود بخشی از ویژگی‌های Z1 Pro را تایید کرده است. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۲ استفاده می‌کند که سرعت کلاک بالاتری نسبت به اسنپدراگون ۷۱۰ ویوو Z5x دارد.

Z1 Pro به یک باتری ۵ هزار میلی آمپری مجهز شده که از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. با این حال هنوز مشخص نیست که درگاه شارژ این دستگاه microUSB خواهد بود یا USB-C. علاوه بر این، لبه پایینی Z1 پرو میزبان جک ۳.۵ میلی متری هدفون، میکروفن و یک بلندگوی اکسترنال است.

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت Vivo Z1 Pro در دسترس نیست. اما احتمالا تا پایان ماه جاری میلادی (اواسط تیر ماه) می‌توانیم منتظر معرفی رسمی آن باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)