خانهاخبار
نسخه اولیه EMUI 10 لو رفت؛ برداشت هوآوی از اندروید Q را ببینید

نسخه اولیه EMUI 10 لو رفت؛ برداشت هوآوی از اندروید Q را ببینید

با لو رفتن نسخه اولیه EMUI 10 می‌توانید ببینید که برداشت هوآوی از اندروید Q به چه صورت است. البته با توجه به این که این نسخه هنوز با نسخه نهایی فاصله زیادی دارد، تفاوت قابل توجهی در آن دیده نمی‌شود.
۱۳۹۸/۳/۲۶

هوآوی قبلا اعلام کرده بود که اندروید Q را برای شماری از تلفن‌های هوشمند خود منتشر می‌کند، اما هنوز مشخص نشده که چه تلفن‌هایی این نسخه را دریافت خواهند کرد. با این حال، امروز یک نسخه اولیه از EMUI 10 لو رفته که حداقل بخشی از تلاش هوآوی در چند ماه گذشته را نشان می‌دهد.

تصاویر زیر توسط FunkyHuawei منتشر شده و نسخه اولیه EMUI 10 را نشان می‌دهد که بر اساس اندروید Q ساخته شده است. مسئولان وبسایت XDA نیز توانسته‌اند نسخه مربوطه را روی هوآوی P30 پرو اجرا کنند تا از تغییرات اعمالی در این نسخه مطمئن شوند.

در رابط کاربری EMUI 10 تغییرات زیادی دیده نمی‌شود و XDA تاکید می‌کند که لانچر، نوار وضعیت، بخش Quick Settings، نوتیفیکیشن‌ها و قسمت تنظیمات دستگاه کاملا مشابه EMUI 9.1 است. البته در قسمت تنظیمات بخش جدیدی برای کنترل مجوزها اضافه شده که باعث می‌شود بتوانید فقط در هنگام استفاده از اپلیکیشن‌ها به آن‌ها مجوزهای لازم را بدهید. علاوه بر این، گفته می‌شود که رابط کاربری دوربین هم کمی تغییر کرده است.

این طور که پیداست و از گزارشات بر می‌آید، در اندروید Q و به تبع آن EMUI 10 شاهد اضافه شدن حالت تاریک یا Dark Mode هستیم. اما به جز این، نکته خاص دیگری قابل بیان نیست. البته شماری از کاربران که این نسخه افشایی را بر روی دستگاه‌های خود نصب کرده‌اند می‌گویند سرعت عمل دستگاه نسبت به EMUI 9.1 خیلی بیشتر شده و سیستم از نظر ثبات مشکلی نداشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali

۱۳۹۸/۳/۲۶
تو تصویر که نوشته Emui 9.1.1!!!!