خانهاخبار
هوآوی هم عرضه میت ایکس را به تعویق انداخت

هوآوی هم عرضه میت ایکس را به تعویق انداخت

یکی از معاونان ارشد شرکت هوآوی در خلال یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که عرضه میت ایکس به ماه سپتامبر موکول و دلیل این تاخیر بهبود نمایشگر دستگاه عنوان شده است.
۱۳۹۸/۳/۲۶

علی‌رغم آن که گفته شده بود عرضه میت ایکس به تعویق می‌افتد، اما اکنون به گزارش خبرگزاری وال استریت ژورنال، ظاهرا هوآوی تصمیم گرفته تا تاریخ عرضه تلفن هوشمند تاشوی این شرکت یعنی میت ایکس ۲۶۰۰ دلاری را از تابستان امسال به ماه سپتامبر (یعنی اوایل پاییز) موکول کند.

طبق اعلام وینسنت پنگ، یکی از معاونان ارشد هوآوی، در خلال یک کنفرانس خبری در کشور هنگ کنگ، این غول بزرگ چینی به منظور بهبود کیفیت صفحه نمایش میت ایکس این تصمیم را گرفته است.

پنگ به خبرگزاری وال استریت ژورنال گفته که آن‌ها مشغول انجام آزمایشات مختلفی هستند و سعی دارند تا تلفن هوشمند خود را هر چه زودتر روانه بازار کنند.

اعلام خبر تعویق عرضه میت ایکس در حالی اتفاق می‌افتد که چندی پیش عرضه گلکسی فولد سامسونگ هم متوقف و به زمان دیگری موکول شد. گلکسی فولد قرار بود در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) عرضه شود، اما به دنبال بروز مشکلات مربوط به قطعات ارسالی برای رسانه‌ها، کمپانی کره‌ای اعلام کرد که عرضه عمومی آن را چند هفته عقب می‌اندازد. اکنون با گذشت کمتر از ۲ ماه از آن ماجرا هنوز خبری به صورت رسمی در خصوص وضعیت گلکسی فولد اعلام نشده اما شایعاتی در این زمینه به گوش می‌رسد.

حالا تاخیر در عرضه میت ایکس به جدیدترین مشکل هوآوی تبدیل شده که در چند وقت اخیر، پس از قرار گرفتن در فهرست تحریم‌های آمریکا، به مشکلات متعددی برخورده است. در طول این مدت شرکت‌های بسیاری از قطع روابط با هوآوی خبر داده‌اند.

طبق اعلام وال استریت ژورنال، پنگ گفته که عقب افتادن تاریخ عرضه میت ایکس به مشکلات پیش آمده برای زنجیره تامین هوآوی ارتباطی ندارد و این گوشی از همان ابتدا قرار نبوده در بازار آمریکا عرضه شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

coolernew.com

۱۳۹۸/۳/۲۶
سلام
فکر نکنم زود وارد بازار شود و قیمتش هم خیلی گران است