خانهاخبار
همه آنچه درباره میان‌رده One Action موتورولا می‌دانیم

همه آنچه درباره میان‌رده One Action موتورولا می‌دانیم

پس از معرفی One Vision حالا انتظار می‌رود نسخه ارزان‌تری از آن تحت عنوان One Action معرفی شود. این گوشی با پنل پلاستیکی توسعه یافته است و از همان پردازنده اگزینوس 9609 قدرت می‌گیرد اما از دوربین اصلی سه گانه به جای دوربین دوگانه بهره می‌گیرد.
۱۳۹۸/۳/۲۵

موتورولا در سال جاری میلادی اقدام به عرضه برخی میان رده‌های جالب توجه ازجمله نسخه‌های متفاوت Moto G7 و Moto Z4 کرد. گزارش شده است که این برند قصد دارد تا اواخر امسال همچنان چند گوشی هوشمند اندرویدی دیگر را هم معرفی کند؛ هرچند خبری از پرچمدار سطح بالای Moto Z4 Force در این میان نیست.

image

 

در کنار میان رده Motorola One Action، سری ارزان قیمت Moto E6 و E6 Plus هم در نوبت معرفی قرار دارند. همان‌طور که از نامش هم برمی‌آید، One Action به گوشی تازه One Vision مرتبط می‌شود که ماه گذشته با ناچ حفره‌ای و دوربین اصلی 48 مگا پیکسلی رسما رونمایی شد.

طراحی مدرن، دوربین چهارگانه، نرم افزار روان

یکی از منابع 91 mobiles به نام reliable برای این خبرگزاری برخی مشخصات One Action را افشا کرده است. البته تصویری از آن در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که این میان رده تازه با پنل نمایش 6.3 اینچی بسیار شبیه به One Vision طراحی شود و در برخی موارد با هم تفاوت داشته باشند. برای مثال، One Vision با پنل پشتی شیشه‌ای و براق توسعه پیدا کرده بود اما One Action در جهت کاهش هزینه‌های ساخت به پنل پلاستیکی مجهز می‌شود.

در کنار این تفاوت، گفته می‌شود One Action به دوربین سه گانه در پنل پشتی مجهز می‌شود در حالی که دوربین اصلی One Vision دوگانه بود. انتظار می‌رود این گوشی تازه بتواند تصاویر باکیفیتی را به ثبت برساند اما از طرفی لنز استاندارد در One Action 12.6 مگا پیکسلی انتخاب می‌شود در حالی که لنز اصلی One Vision از کیفیت 48 مگا پیکسلی برخوردار است. بدین ترتیب همچنان کیفیت تصاویر این دو گوشی قابل مقایسه نخواهد بود.

image

 

از طرفی اطلاعاتی درباره دو لنز دیگر در دسترس نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم One Action در آزمون واقعی چگونه عمل می‌کند. دوربین سلفی تکی در این گوشی همان لنز 12 مگا پیکسلی را دارد که One Vision هم از آن بهره می‌برد.

انتظار می‌رود One Vision و One Action در پنل نمایش 6.3 اینچی ال سی دی با وضوح 2520 در 1080، پردازنده اگزینوس 9609 سامسونگ، باتری 3500 میلی آمپر ساعتی و حداکثر 4 گیگابایت به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی با هم یکسان باشند. البته گفته می‌شود One Action احتمالا در دو نسخه با کانفیگ متفاوت 3 / 32 و 4 / 64 گیگابایت روانه بازار خواهد شد.

به نظر می‌رسد ترند طراحی زیبا و تازه ناچ حفره‌ای هم قرار است به امضای خانواده One موتورولا تبدیل شود و بدین ترتیب به طراحی پنل با حاشیه‌های نازک کمک کند. One Action همچنین از اندروید وان بهره می‌برد و عملکرد اندروید 9.0 پای روی آن روان خواهد بود.

قیمت و عرضه

گزارش تازه درباره One Action به اطلاعات و جزئیات درباره این موارد اشاره‌ای ندارد اما پیش بینی می‌شود که این میان رده تازه به قیمت حدودی 300 دلار به بازار راه پیدا کند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)