خانهاخبار
انتشار اطلاعات جدید از هوندا E

انتشار اطلاعات جدید از هوندا E

هوندا E یک خودروی تمام الکتریکی بوده که در آینده وارد بازار می‌شود. به تازگی اطلاعات جدیدی از این خودروی ژاپنی منتشر شده است.
۱۳۹۸/۳/۲۶

در اوایل سال جاری میلادی شاهد معرفی هوندا E بودیم. این محصول اولین خودروی تمام الکتریکی هوندا محسوب می‌شود که به تولید می‌رسد. چند ماه دیگر هوندا E روانه بازار می‌شود. به تازگی سازنده ژاپنی این اتومبیل اطلاعات جدیدی را از آن در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. هوندا E اولین خودروی این شرکت بوده که بر اساس یک پلتفرم اختصاصی برای خودروهای الکتریکی توسعه پیدا می‌کند.

هوندا اعلام کرده این پلتفرم را از صفر توسعه داده و هدف آن، تجربه رانندگی مناسب و پاسخگو بوده است. برای دستیابی به این هدف، مهندسان هوندا E، باتری 35.5 کیلووات ساعتی لیتیوم یونی آن را در مرکز دو محور چرخ‌ها و در زیر کف خودرو قرار داده‌اند. این سبک طراحی باعث توزیع وزن 50:50 شده و همچنین مرکز گرانش آن را پایین آورده است.

موتور الکتریکی مورد استفاده در این خودروی ژاپنی، قدرت خود را به چرخ‌های عقب هوندا ای منتقل می‌کند. هوندا ادعا می‌کند این موضوع باعث دقت بالای فرمان حتی در شتاب‌های بالا شده و همچنین کیفیت رانندگی و پایداری آن را بهینه می‌کند. هوندا E برای دسترسی به نسل آینده خودروهای شهری کوچک با لذت رانندگی بالا و امکان حرکت با آن در فضاهای کوچک و باریک طراحی شده است. این خودرو همچنین آلودگی تولید نمی‌کند.

image

باتری مورد استفاده در این خودروی شهری کوچک که توسط آب خنک می‌شود، می‌تواند توسط شارژر استاندارد Type 2 AC و یا شارژ سریع CCS2 DC شارژ شود. مورد دوم باعث می‌شود 80 درصد ظرفیت باتری تنها در مدت زمان 30 دقیقه شارژ شود. بر اساس اعلام هوندا، برد این خودرو در زمانی که شارژ باتری کامل باشد به 200 کیلومتر می‌رسد.

این شرکت ژاپنی هنوز در رابطه با زمان دقیق عرضه این خودرو به بازار اطلاعاتی را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است؛ با این حال می‌دانیم تا قبل از پایان سال جاری میلادی هوندا E در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در حال حاضر 31 هزار نفر در اروپا نسبت به خرید این محصول از خود تمایل نشان داده‌اند. رانندگان می‌توانند برای پیش خرید این خودروی تمام الکتریکی شهری به وب سایت جهانی هوندا مراجعه کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)