خانهاخبار
گوگل با انتشار تصویر پیکسل 4 دوربین دوگانه این دستگاه را تایید کرد

گوگل با انتشار تصویر پیکسل 4 دوربین دوگانه این دستگاه را تایید کرد

گوگل رسما با انتشار توئیتی از تصویر قاب پشتی پیکسل 4 تایید کرد که این گوشی دوربین دوگانه خواهد داشت و این دوربین با چینش مربعی در گوشه سمت چپ دستگاه قرار می‌گیرد.
۱۳۹۸/۳/۲۳

گوگل در حرکتی غیرمنتظره و بی‌سابقه طراحی پیکسل ۴ را که از دیروز طرح‌های مربوط به آن لو رفته بود، چند ماه مانده به معرفی رسمی این دستگاه از طریق حساب کاربری توئیتر خود تایید کرد.

تصویر زیر که در اکانت توئیتر شرکت گوگل منتشر شده، قاب پشتی پیکسل ۴ را نشان می‌دهد که به تازگی تصاویر متعددی از آن در فضای مجازی لو رفته بود. همان طور که می‌بینید در تصویر رسمی گوگل فقط بخش پشتی بدنه پیداست که بالا و پایین آن در دو دستگاهی که کنار هم قرار داده شده مشاهده می‌شود. جنس بدنه پیکسل ۴ درست مثل پیکسل ۳ تماما از شیشه است و این بار دیگر خبری از طراحی دو تکه نیست.

در سمت چپ بالای بدنه دوربینی دوگانه به شکل مربع دیده می‌شود که سنسورهای داخل آن بسیار کوچک است. پایین این دو سنسور فلش LED را می‌بینید و بالای آن‌ها هم احتمالا مکانیزم فوکوس خودکارِ لیزری قرار گرفته است. علاوه بر این، در سمت راست فلش LED حفره بسیار کوچکی برای میکروفن وجود دارد.

پیش از این در برخی از گزارشات افشایی گفته شده بود که دوربین پیکسل ۴ سه‌گانه است، اما اکنون با احتمال خوبی می‌توانیم مطمئن باشیم که فقط دو سنسور اصلی در این دوربین قرار گرفته است. البته احتمالا فاصله کانونی این دو سنسور با یکدیگر فرق می‌کند و مثل دوربین جلوی پیکسل ۴ یکی از آن‌ها لنز فوق عریض است.

سوای از دوربین، نکته خاصی به جز دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا روی سمت راست بدنه دیده نمی‌شود. خبری از حسگر اثر انگشت هم نیست و به همین خاطر می‌توانیم حدس بزنیم که گوگل احتمالا از حسگر زیر صفحه استفاده خواهد کرد.

با این همه، عجیب است که گوگل چند ماه پیش از معرفی رسمی دستگاه دست به انتشار تصویر قاب پشتی آن زده است. شاید علت این اقدام تلاش برای جلوگیری از اتفاق مشابهی است که برای پیکسل ۳ افتاد و باعث شد که تمام مشخصات و ویژگی‌های آن پیش از معرفی لو برود. شاید گوگل می‌خواهد این بار خودش کنترل اخبار را در دست بگیرد و حداقل برخی خبرها را از مجاری رسمی این شرکت منتشر کند.

image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)