خانهاخبار
حافظه داخلی و ظرفیت باتری گلکسی نوت 10 فاش شد

حافظه داخلی و ظرفیت باتری گلکسی نوت 10 فاش شد

تازه‌ترین گزارش درباره Galaxy Note 10 سامسونگ به تعبیه باتری 4170 در هر دو مدل Note 10 و Note 10 Pro اشاره دارد. در این گزارش همچنین به حداقل 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای هر دو مدل اشاره شده است.
۱۳۹۸/۳/۲۳

شایعه‌های متعددی بیش از پیش حول محور پرچمداران گلکسی نوت 10 سامسونگ منتشر می‌شود و پس از انتشار تصاویر رندر منتسب به این گوشی‌ها حالا شاهد انتشار گزارشی هستیم که اطلاعاتی را درباره ظرفیت باتری و برخی دیگر از قابلیت‌های نوت 10 و نوت 10 پرو افشا می‌کند.

از باتری بزرگ خبری نیست!

در شایعه‌های قبلی به احتمال تعبیه باتری 4500 میلی امپر ساعتی در نوت 10 پرو و 4300 میلی آمپر ساعتی در نوت 10 اشاره شده بود. پس از آن در یادداشتی الحاقی گفته شد که ظرفیت باتری نوت 10 معادل 3400 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. حالا این گزارش تازه ادعا می‌کند که همه این ارقام اشتباه هستند. هرچند دلیلی هم وجود ندارد که گزارش تازه کاملا صحت داشته باشد و فعلا در حد شایعه ظاهر شده است.

image

 

براساس این گزارش تازه، گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو که از آن‌ها تحت عنوان Project D2 و D2-X یاد شده است، به باتری‌های 4170 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شوند.

انتظار می‌رود گلکسی نوت 10 پرو در حد و اندازه نسخه 5G گلکسی اس 10 باشد. این گوشی از باتری 4500 میلی امپر ساعتی قدرت می‌گیرد اما همان‌طور که می‌دانید، پرچمداران نوت از قلم استایلوس بهره می‌برند و تعبیه این اکسسوری درون بدنه گوشی نو 10 پرو بخشی از فضای مخصوص باتری را اشغال می‌کند. در برخی گزارش‌های اخیر هم به حذف جک هدفون از نوت 10 و نوت 10 پرو اشاره شده است که می‌تواند به تخصیص فضای بیشتر به باتری بزرگ برای این دستگاه‌ها کمک کند. علاوه بر این، تغییر چینش دوربین اصلی از افقی به عمودی اجازه می‌دهد باتری کشیده‌تر و بلندتری درون بدنه دستگاه قرار گیرد.

image

 

حتی اگر این گزارش صحت داشته باشد، تعبیه باتری 4170 میلی آمپر ساعتی درون گوشی نوت 10 کمی دشوار است. قرار است که این گوشی 1.1 میلی متر بلندتر، 1.6 میلی متر عریض‌تر و 0.1 میلی متر ضخیم‌تر از گلکسی اس 10 که از باتری 3400 میلی امپر ساعتی برخوردار است باشد. نوت 10 هم مانند نوت 10 پرو قرار است بدون جک هدفون و با دوربین اصلی عمودی توسعه پیدا کند اما منطقی نیست که سامسونگ برای تخصیص فضای بیشتر به باتری، قلم استایلوس آن را حذف کند.

حافظه داخلی زیاد!

گزارش شده است که نوت 10 در سطح پایین‌ترین نسخه از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و همچنین کمترین میزان حافظه داخلی برای نوت 10 پرو معادل 256 گیگابایت خواهد بود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به کمک کارت حافظه جانبی، گوشی‌ خود را تا 1 ترابایت هم ارتقا ببخشند.

image

 

انتظار می‌رود خانواده گلکسی نوت 10 در کنار حافظه داخلی زیادشان همچنین از حداقل 8 گیگابایت رم و پردازنده سطح بالا بهره ببرند. کاربران بازار آمریکا نسخه مجهز به کوالکام اسنپدراگون 855 را دریافت می‌کنند و کاربران در سایر بازارهای جهانی نسخه  اگزینوس 9825 را تهیه خواهند کرد.

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو به طور پیش فرض به اندروید پای و رابط کاربری One UI مجهز می‌شوند و از 4G LTE، IP68، شارژ سریع 25 واتی بعلاوه شارژ بی سیم و معکوس پشتیبانی می‌کنند. البته نسخه دیگری هم از هرکدام‌شان با پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G عرضه خواهد شد. همه نسخه‌ها از سلفی تکی در ناچ حفره‌ای برخوردار می‌شوند و در نوت 10 و نوت 10 پرو به ترتیب شاهد تعبیه دوربین سه گانه و چهارگانه در پنل پشتی خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسین

۱۳۹۸/۴/۲۸
14 مرداد ماه

ali

۱۳۹۸/۳/۲۵
تاریخ معرفیش چه زمانیه