خانهاخبار
دو تبلت جدید با نام Honor Pad 5 برای بازار هند معرفی شد

دو تبلت جدید با نام Honor Pad 5 برای بازار هند معرفی شد

دو تبلت جدید برند آنر با نام Honor Pad 5 به زودی وارد بازار هند می‌شود. این تبلت‌ها در دو نسخه با اندازه‌های 8 و 10.1 اینچی تولید شده‌اند و قرار است در ماه ژوئیه به بازار بیایند.
۱۳۹۸/۳/۲۳

پس از معرفی تلفن‌های سری آنر ۲۰ حالا نوبت به دو تبلت جدید با نام Honor Pad 5 رسیده که در دو اندازه ۸ و ۱۰.۱ اینچی قرار است به زودی وارد بازار هند شوند.

مدل ۸ اینچی آنر پد ۵ مدل قدرتمندتر میان این دو تبلت است که از پردازنده Kirin 710 استفاده می‌کند و ۳ یا ۴ گیگ رم دارد. رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است.

این تبلت ۳۲ یا ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد و دوربین جلو و عقب آن ۸ مگاپیکسل است. همچنین، اندروید ۹ پای روی این دستگاه قرار گرفته که با رابط کاربری Magic 2 عرضه می‌شود و البته شاهد حضور بلندگوهای استریو در این محصول هستیم.

image

مدل ۱۰.۱ اینچی آنر پد ۵ اما از پردازنده Kiri 659 بهره می‌برد و ۳ یا ۴ گیگ رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد. رزولوشن نمایشگر این تبلت همچنان ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است اما از سیستم عامل اندروید ۸ اوریو استفاده می‌کند که از طریق رابط کاربری EMUI 8 در اختیار این دستگاه قرار می‌گیرد. مدل ۱۰.۱ اینچی آنر پد ۵ همان مدیاپد T5 است که برای بازار هند نام خود را عوض کرده است.

هر دوی این تبلت‌ها فقط با رنگ آبی یخی به بازار می‌آیند. قیمت تبلت ۸ اینچی آنر برای مدل ۳ + ۳۲ حدود ۲۲۵ دلار و برای مدل ۴ + ۶۴ حدود ۲۵۰ دلار است. نسخه ۱۰.۱ اینچی هم برای مدل‌های مشابه به ترتیب ۲۴۴ و ۲۷۵ دلار قیمت دارد. دو تبلت جدید آنر در ماه ژوئیه وارد بازار هند می‌شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)