خانهاخبار
هشدار سرعت اپلیکیشن Google Maps فعال شد

هشدار سرعت اپلیکیشن Google Maps فعال شد

در آپدیت جدیدی که برای اپلیکیشن گوگل مپس ارائه شده، شاهد اضافه شدن دو قابلیت جدید به آن هستیم.
۱۳۹۸/۳/۲۲

اپلیکیشن Google Maps از جمله عناوین مهم در هرصه مسیریابی به حساب می آید. در آپدیت جدیدی که برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده، دو قابلیت جالب و جذاب به آن اضافه شده که کاربرد آن را بیش از پیش افزایش می دهد.

گوگل در پستی در وبلاگ خود به این موضوع اشاره کرد که با اضافه شدن جلوه های بصری، خطرات احتمالی به رانندگان بهتر از قبل گزارش داده می شود و به این ترتیب با مسیریابی جدید، شخص راننده را از رفتن به محل خطر باز می دارد.

در هنگام بروز خطر در مسیر، جزئیاتی از آن در اپلیکیشن Google Maps به نمایش گذاشته می شود و شماره های مراکز امداد و نجات نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد. در آپدیت جدید، اطلاعات بصری در مورد طوفان، زمین لرزه و سیل در مناطق مختلف نیز در این اپلیکیشن ظاهر می شود.

برای افرادی که در مناطق خطرناک زندگی می کنند، چند روز پیش از وقوع طوفان اطلاعیه ای به عنوان یک کارت جدید در اپلیکیشن Google Maps ظاهر شده و با ضربه زدن روی آن، می توانید جزئیات دقیق تری از اینه اتفاق را مرور کنید.

image

در کارت مربوط به زلزله، به صورت جلوه های بصری شاهد ماطق زلزله خیز هستیم و به این ترتیب، مناطقی که بیشتر از طریق زلزله به خطر خواهند افتاد نیز با طرح های گرافیکی به نمایش گذاشته می شود.

هنگام وقوع سیل، منطقه شروع و مناطقی که در مسیر آن قرار می گیرند، قابل مشاهده است و افرادی که خطر در کمین آنهاست، می توانند خود را نجات داده و به منطقه ای امن مهاجرت کنند.

به گزارش اندروید پلیس، برخی کاربران موفق به مشاهده هشدار کنترل سرعت در حین رانندگی شده اند. چنین قابلیتی مدت هاست در اپلیکیشن Waze به چشم می خورد. حالا شاهد اضافه شدن آن به گوگل مپس هستیم که از طریق منوی تنظیمات، امکان فعال سازی را دارا می باشد.

همچنین قابلیت جدیدی به نام واقعیت افزوده نیز به این اپلیکیشن اضافه شده که به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات جالبی در مورد محیط پیرامون خود کسب کرده و از موقعیت مکانی خود اطلاع بهتری پیدا کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)