خانهاخبار
نسخه طلایی رنگ وان پلاس 7 پرو عرضه شد

نسخه طلایی رنگ وان پلاس 7 پرو عرضه شد

گوشی هوشمند OnePlus 7 Pro چندی است که در دسترس عموم قرار گرفته و امروز شاهد ارائه رنگ طلایی آن هستیم.
۱۳۹۸/۳/۲۲

کمپانی وان پلاس به تازگی اعلام کرد که نسخه طلایی رنگ پرچمدار جدید این شرکت، یعنی وان پلاس 7 پرو آماده عرضه شده و علاقمندان قادر به خرید آن هستند. این رنگ جدید که با نام almond شناسایی می شود، در کنار دو رنگ اصلی OnePlus 7 Pro قرار می گیرد. این محصول جذاب از بدنه براقی همچون مدل خاکستری رنگ بهره می برد و بر خلاف مدل آبی رنگ، از درخشش فوق العاده ای برخوردار است. پشت بدنه آن به رنگ سفید مزین شده و یک فریم طلایی رنگ، اطراف آن را احاطه کرده است.

مدل طلایی رنگ وان پلاس 7 پرو به دلیل برخورداری از بدنه ای براق، نسبت به مدل آبی رنگ راحت تر در دست جای گرفته و کمتر لیز می خورد. اما بر خلاف دو مدل دیگر، رنگ almond وان پلاس 7 پرو تنها در یک حالت، یعنی همراه با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 699 دلار روانه بازار می شود.

گوشی OnePlus 7 Pro را می توان یک محصول جذاب و فوق العاده در سال 2019 به حساب آورد که از نمایشگری با نرخ رفرش بالا، پردازشگر قوی و قدرتمند و دوربین سلفی متحرک بهره می برد. اما از زمان عرضه، این محصول با باگ ها و ایرادات متنوعی دست و پنجه نرم می کند که به گفته مسئولان وان پلاس، این مشکلات با ارائه آپدیت های جزئی در آینده ای نزدیک برطرف می شود.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)