خانهاخبار
بنتلی فلایینگ اسپور مدل 2020 معرفی شد

بنتلی فلایینگ اسپور مدل 2020 معرفی شد

شرکت بنتلی از مدل 2020 خودروی گرندتوور لوکس و اسپرت فلایینگ اسپور با ویژ‌گی‌های جذاب رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۳/۲۲

بنتلی مطابق با وعده قبلی خود، از نسل سوم خودروی فلایینگ اسپور به صورت رسمی رونمایی کرد. در زمینه طراحی با تغییرات زیادی روبه‌رو نیستیم. در حقیقت این شرکت انگلیسی به‌جای یک طراحی انقلابی و توسعه یک خودروی کاملا جدید از نظر طراحی، تصمیم گرفته از طراحی تکاملی استفاده کند. این خودرو از پلتفرم یکسان با جدیدترین نمونه کانتیننتال GT بهره می‌برد. بنتلی از این خودرو به عنوان پیشرفته‌ترین خودروی گرندتوور لوکس و اسپرت سدان در جهان نام می‌برد.

مدل 2020 بنتلی فلایینگ اسپور ترکیبی از طراحی خودروهای لیموزین و عملکرد خودروهای اسپرت است. این خودرو دارای فناوری‌های جدید زیادی است که در میان آن‌ها می‌توان به شاسی کاملا جدید و پیشرفته آلومینیومی و کامپوزیتی و همچنین باتری 48 ولتی اشاره کرد. این محصول اولین خودروی بنتلی با سیستم فرمان الکترونیکی چهار چرخ محرک محسوب می‌شود که دارای سیستم بنتلی Dynamic Ride است. سیستم تعلیق بادی در نظر گرفته شده برای این محصول دارای سه محفظه‌ بوده که تنظیمات زیادی را برای رانندگی نرم و همچنین اسپرت در اختیار راننده قرار می‌دهد.

image

این خودرو به سیستم‌های کمک راننده زیادی مجهز شده که برای مثال می‌توان به سیستم کمکی راننده، سیستم کمکی شهر و سیستم شناسایی نقاط کور اشاره کرد. بنتلی فلایینگ اسپور دارای یک موتور 12 سیلندر W شکل با حجم 6.0 لیتر است. این موتور همراه با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 626 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور است. سرعت این خودروی لوکس در مدت زمان 3.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن برابر با 333 کیلومتر بر ساعت است. توزیع وزن این خودرو به علت محل قرارگیری محور جلو در مقایسه با گذشته بهبود داشته است. این موضوع فرمان‌پذیری، دقت و تعادل بالاتر را در پی دارد.

image

یکی از تغییرات اساسی این خودرو در مقایسه با نمونه قبلی آن، فاصله دو محور چرخ‌هاست. فاصله دو محور چرخ‌های مدل 2020 بنتلی فلایینگ اسپور در مقایسه با گذشته افزایشی 130 میلی‌متری را تجربه می‌کند که خبر از افزایش ظرفیت فضای داخلی آن می‌دهد. طراحی داشبورد این خودروی انگلیسی شباهت زیادی به بنتلی کنتیننتال GT دارد. کنسول مرکزی فلایینگ اسپور جدید دارای طراحی چرخشی بوده که نمایشگر 12.3 اینچی لمسی، شمارنده‌های آنالوگ و یا روکش مخصوصی را میزبانی می‌کند.

image

از تجهیزات مدرن داخل کابین این محصول لوکس می‌توان به کیلومترشمار دیجیتال، ریموت کنترل لمسی برای سرنشینان عقب و سانروف شیشه‌ای پانوراما اشاره کرد. بنتلی برای کابین این خودرو امکانات زیادی را برای سفارشی‌سازی برای خریداران در نظر گرفته است. چوب‌های مختلف و رنگ‌های متفاوت چرم این تجهیزات را تشکیل می‌دهند.

بنتلی فلایینگ اسپور مدل 2020 علاوه بر اینکه یک خودروی لوکس محسوب می‌شود، دارای طراحی عضلانی نیز هست. چراغ‌های LED این محصول دارای طراحی خاصی بوده و همچنین از رینگ‌های جدید 21 اینچی بهره می‌برد. خریداران می‌توانند از پاییز سال جاری میلادی این خودروی لوکس را سفارش دهند و از اوایل سال آینده میلادی آن را تحویل بگیرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)