خانهاخبار
شیائومی Mi 9T پرو یک روز پیش از عرضه در یک فروشگاه آلمانی رویت شد

شیائومی Mi 9T پرو یک روز پیش از عرضه در یک فروشگاه آلمانی رویت شد

شیائومی Mi 9T پرو که قبلا با نام ردمی K20 پرو در چین عرضه شد بود این هفته به اروپا می‌رود و حالا درست یک روز قبل از عرضه در یک فروشگاه آلمانی رویت شده است.
۱۳۹۸/۳/۲۱

شیائومی هفته پیش ردمی K20 و ردمی K20 پرو را معرفی کرد، و فردا (چهارشنبه، ۲۲ خرداد) قرار است این دو تلفن هوشمند تحت عنوان شیائومی Mi 9T و Mi 9T پرو وارد بازار اروپا شوند.

حالا با وجود این که همه منتظر اعلام خبری رسمی درباره عرضه یا عدم عرضه مدل ۶۴ گیگی Mi 9T بودند، وبسایت خرده‌فروشی آلمانی Belsimpel این گوشی را در فروشگاه خود قرار داده است. البته هنوز قیمت این دستگاه مشخص نشده اما احتمالا باید منتظر قیمتی در حدود ۳۵۰ یورو باشیم.

همان طور که در بنچمارک‌ها دیدیم و از قبل حدس زده می‌شد، ردمی K20 پرو همان Mi 9T خواهد بود که نام آن در برخی بازارها Poco F2 پرو است. این دستگاه نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع سوپر AMOLED با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. پردازنده این موبایل اسنپدراگون ۸۵۵ است و ۶ یا ۸ گیگابایت رم دارد.

شیائومی Mi 9T پرو از دوربینی سه‌گانه استفاده می‌کند که از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 تشکیل شده است. دوربین جلوی این گوشی که به صورت پاپ‌آپ طراحی شده سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)