خانهاخبار
جمع‌بندی کنفرانس Square Enix در E3 2019: بازی Avengers، ریمیک Final Fantasy VIII و Outriders

جمع‌بندی کنفرانس Square Enix در E3 2019: بازی Avengers، ریمیک Final Fantasy VIII و Outriders

کمپانی بازی‌سازی Square Enix صبح امروز کنفرانسی اختصاصی در E3 2019 داشت تا در آن از جدیدترین بازی‌ها و محصولات خود رونمایی کند. با جمع‌بندی این مراسم همراه جی‌اس‌ام باشید.
۱۳۹۸/۳/۲۱

با وجود آن که Square Enix در E3 پارسال خیلی‌ها را ناامید کرد، ولی این شرکت امسال با دست پر به بزرگ‌ترین رویداد سالانه صنعت بازی آمده بود. در مراسم صبح امروز علاوه بر بازی جدید Avengers از نسخه ریمیک Final Fantasy VII رونمایی شد و تریلر آن به نمایش درآمد. اما اسکوئر انیکس فقط به این دو بازی اکتفا نکرد و اخبار بسیار بیشتری را در کنفرانس خود به اطلاع علاقه‌مندان رساند.

اگر می‌خواهید در جریان مهم‌ترین اخبار و اتفاقات کنفرانس شرکت اسکوئر انیکس در E3 2019 قرار بگیرید، در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با هم این مراسم را مرور کنیم.

بازی جدید Avengers معرفی شد

image

در مراسم امروز اسکوئر انیکس اعلام شد که Crystal Dynamics و Eidos Montreal با همکاری یکدیگر مشغول ساخت بازی جدیدی به نام Marvel's Avengers هستند. البته خبر مربوط به تولید این بازی از سال‌ها پیش اعلام شده بود اما تاکنون نمایشی از این عنوان ندیده بودیم. صبح امروز بالاخره تریلری از این بازی نشان داده شد که از حضور کاپیتان آمریکا، آیرون من، بلک ویدو، تور و هالک در این داستان خبر می‌داد. بازی جدید Avengers در تاریخ ۱۵ مه سال ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) به بازار می‌آید.

نسخه ریمیک Final Fantasy VII در راه است

image

چندی پیش اعلام شده بود که Final Fantasy VII Remake در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۰ (۱۳ اسفند) عرضه می‌شود. حال صبح امروز اسکوئر انیکس تریلری از این بازی را به نمایش درآورد تا بتوانیم نگاه دقیق‌تری به این عنوان داشته باشیم. طرفداران سری بازی فاینال فانتزی مطمئنا از دیدن نسخه ریمیک این بازی خوشحال خواهند شد.

Final Fantasy Crystal Chronicles ریمستر می‌شود

image

نسخه هشتم فاینال فانتزی تنها نسخه‌ای نیست که امسال باید برای آن هیجان‌زده باشیم. چون اسکوئر انیکس اعلام کرده که به زودی نسخه ریمستر Crystal Chronicles را هم منتشر خواهد کرد. این بازی اولین بار برای Nintendo Gamecube منتشر شده بود. ولی حالا قرار است قابلیت مولتی‌پلیر آنلاین نیز به آن اضافه شود. نسخه ریمستر Final Fantasy Crystal Chronicles در زمستان پیش رو برای PS4، نینتندو سوئیچ، iOS و اندروید منتشر خواهد شد.

Outriders بازی جدید سازندگان Bulletstorm است

image

چند وقت پیش اعلام شده بود که به‌زودی قرار است بازی جدیدی از سوی سازندگان Bulletstorm به بازار بیاید. این بازی با نام Outriders یک عنوان اکشن همکاری-محور با تعداد حداکثر سه بازیکن است که در یک جهان تاریک و مصیبت‌بار علمی-تخیلی رقم می‌خورد. Outriders تابستان سال آینده به بازار می‌آید.

بازی جدید Oninaki معرفی شد

image

استودیو Tokyo RPG Factory سابقه درخشانی در تولید بازی‌های JRPG کلاسیک مثل I Am Setsuna و Lost Sphear دارد اما سومین عنوان بزرگ این استودیو قرار است تغییرات جالب توجهی داشته باشد. Oninaki یک بازی اکشن RPG است که بازیکن در آن نقش شخصیتی را دارد که باید ارواح سرگردان را به سوی دنیای بعدی هدایت کند. این بازی در تاریخ ۲۲ اوت (۳۱ مرداد) برای نینتندو سوئیچ، PS4 و استیم عرضه می‌شود.

تاریخ عرضه Dying Light 2 مشخص شد

image

اسکوئر انیکس که اخیرا وظیفه توزیع و پخش بازی Dying Light 2 را برعهده گرفته، در مراسم امروز خود تریلر جدیدی از این بازی را به نمایش گذاشت. داستان قسمت دوم Dying Light حدود ۱۵ سال پس از بازی اول و در عصری از تاریکی مدرن رخ می‌دهد که دنیا پر از زامبی شده است. این بازی در بهار ۲۰۲۰ برای کنسول‌های نسل هشتم و PC منتشر می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)