خانهاخبار
جمع‌بندی کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019: واچ داگز لیجن، گوست ریکان بریک‌پوینت و +UPlay

جمع‌بندی کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019: واچ داگز لیجن، گوست ریکان بریک‌پوینت و +UPlay

یوبی‌سافت دیشب در E3 2019 از بازی‌های جدیدی نظیر Watch Dogs Legion و Ghost Recon Breakpoint رونمایی و ضمن معرفی سرویس اشتراکی +UPlay اعلام کرد که یک فیلم و سریال هم در دست تولید دارد.
۱۳۹۸/۳/۲۱

شب گذشته یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ صنعت بازی‌سازی در نمایشگاه E3 2019 حاضر شد تا از آخرین محصولات خود رونمایی کند. یوبی‌سافت دیشب در یک کنفرانس اختصاصی تقریبا هر کاری که می‌شد انجام داد و در کنار معرفی و نمایش بازی‌های مختلف حتی از یک سریال کمدی و یک فیلم جدید رونمایی کرد.

اگر از مراسم دیشب جا مانده‌اید، با ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با هم نگاهی به مهم‌ترین اتفاقات و اخبار یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2019 بیندازیم.

Watch Dogs Legion معرفی شد

image

از مدتی پیش مشخص شده بود که به زودی باید منتظر معرفی نسخه بعدی واچ داگز باشیم، اما یوبی‌سافت دیشب رسما از قسمت سوم این بازی رونمایی کرد. Watch Dogs Legion در آینده نزدیک و در دوران پسا-برگزیت رقم می‌خورد. نکته جالب توجه در این نسخه این است که طبق اعلام سازندگان، می‌توانید همه شخصیت‌های موجود در بازی را کنترل کنید و با کمک آن‌ها ارتشی از معترضین بسازید. Watch Dogs Legion در ماه مارس سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آید.

جان برنتال به Ghost Recon Breakpoint آمده است

image

با توجه به خبرها می‌دانستیم که Ghost Recon Breakpoint در دست تولید قرار دارد، اما شب گذشته در نمایشگاه E3 مشخص شد که جان برنتال، بازیگر معروف سریال Punisher و Walking Dead، نقشی کلیدی در این نسخه بازی خواهد کرد. او حتی در مراسم دیشب یوبی‌سافت با سگ بسیار نجیبی به روی صحنه آمد و درباره این عنوان حرف زد. Ghost Recon Breakpoint در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) عرضه می‌شود.

سریالی کمدی با همکاری یوبی‌سافت تولید می‌شود

image

یکی از عجیب‌ترین اتفاقات کنفرانس دیشب یوبی‌سافت زمانی بود که راب مک‌النی، ستاره و سازنده سریال محبوب It’s Always Sunny in Philadelphia، به روی صحنه آمد و اعلام کرد که مشغول ساخت سریالی کمدی در رابطه با تولید بازی است. این سریال Mythic Quest: Raven’s Banquet نام دارد و به‌زودی از طریق سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس پخش می‌شود.

Rainbow Six Quarantine معرفی شد

image

نسخه جدید بازی Rainbow Six با نام Quarantine یک بازی سه نفره در سبک شوتر اول شخص و بقاست که توسط تیم جدید یوبی‌سافت در استودیوی این شرکت واقع در مونترال کانادا ساخته شده است. این بازی اوایل سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آید.

در آپدیت جدید Assassin’s Creed Odyssey می‌توانید ماموریت طراحی کنید

image

جدیدترین نسخه از بازی محبوب اساسینز کرید با نام Assassin’s Creed Odyssey قرار است قابلیت‌های جدیدی دریافت کند که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها Story Creator است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک ابزار تحت وب برای خودتان ماموریت جدید بسازید. این ابزار هم‌اکنون به صورت بتا منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. علاوه بر این، پاییز امسال قرار است حالتی تحت عنوان Discovery برای این بازی منتشر شود که شباهت زیادی به حالت آموزشی Assassin’s Creed Origins خواهد داشت.

سرویس اشتراک بازی +UPlay معرفی شد

image

+UPlay سرویس اشتراک بازی PC یوبی‌سافت است که دیشب رسما از آن رونمایی شد و در ازای پرداخت ماهانه ۱۴.۹۹ دلار، امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی این شرکت را برای کاربران فراهم می‌کند. این سرویس از تاریخ سوم سپتامبر (۱۲ شهریور) در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

فیلم The Division از نتفلیکس پخش می‌شود

image

اگرچه در کنفرانس یوبی‌سافت اطلاعات زیادی درباره اقتباس سینمایی The Division اعلام نشد، اما این شرکت اعلام کرد که قرار است فیلمی از روی بازی The Division با بازی جیک جیلنهال و جسیکا چستین ساخته شود و در سرویس استریم نتفلیکس به نمایش درآید. هنوز تاریخ پخش یا اطلاعات دیگری درباره این فیلم اعلام نشده است.

بازی جدید چندنفره Roller Champions در راه است

image

در اکثر کنفرانس‌های یوبی‌سافت معمولا یک بازی جدید غیرمنتظره معرفی می‌شود و امسال این افتخار نصیب Roller Champions شد. این بازی یک بازی چندنفره به سبک رولر دربی و آینده‌نگرانه است که در زمان انتشار به صورت رایگان می‌توانید آن را تجربه کنید.

بازی Gods & Monsters ظاهر زیبایی دارد

image

در پایان مراسم دیشب اعلام شد که تیم سازنده Assassin’s Creed Odyssey مشغول کار روی یک بازی کاملا متفاوت است. بازی جدید آن‌ها با الهام از تاریخ یونان و البته با المان‌های اساسینز کریدهای تاریخی ساخته شده و Gods & Monsters نام دارد. در تریلری که در کنفرانس یوبی‌سافت از این بازی نشان داده شد، حداقل شاهد گرافیک و طراحی‌های جذابی بودیم. بازی Gods & Monsters در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ (۶ اسفند) به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)