خانهاخبار
گلکسی نوت 10 در تصاویر رندری تازه

گلکسی نوت 10 در تصاویر رندری تازه

پرچمدار گلکسی نوت 10 باز هم در تصاویر رندر فاش شد. این تصاویر تازه گوشی مذکور را درون قاب محافظ به نمایش گذاشته‌اند و برخی موارد در طراحی ظاهری آن را مانند دوربین اصلی و سلفی مورد تأیید قرار داده‌اند.
۱۳۹۸/۳/۲۱

هفته گذشته تصاویر رندر متعددی منتسب به پرچمداران گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو منتشر شد و موقعیت دوربین سلفی را در این گوشی‌های تازه سامسونگ در میانه عرض پنل جلو تأیید کرد. دوربین اصلی در پنل پشتی هر دو مدل به صورت عمودی چینش شده و در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است و دوربین سلفی هم درون ناچ حفره‌ای کوچک‌تر از پرچمداران قبلی سازنده دیده می‌شود. پرچمدار گلکسی نوت 9 سال گذشته با دوربین اصلی افقی در پنل پشتی روانه بازار شد، اما این طراحی تازه حالا در تصاویر دیگری توسط Slashleaks بار دیگر مورد تأیید قرار گرفته است. این تصاویر تازه از گلکسی نوت 10 گوشب مذکور را درون قاب محافظ به نمایش می‌گذارند و طراحی دوربین اصلی و سلفی را مطابق آنچه اشاره کردیم، تأیید می‌کنند.

image

 

انتظار می‌رود گلکسی نوت 10 پنل نمایش 6.3 اینچی امولد داشته باشد و برای بازار آمریکا و چین به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 مجهز شود. نسخه جهانی این گوشی از اگزینوس 9820 قدرت می‌گیرد و گفته می‌شود لنزهای دوربین اصلی آن 12 مگا پیکسلی استاندارد با دیافراگم متغیر، 12 مگا پیکسلی عریض و 16 مگا پیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال تا دو برابر هستند. پرچمدار مذکور همچنین به حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش مجهز شده اما جک هدفون 3.5 میلی متری از طراحی آن حذف شده است. سایر قابلیت‌های نوت 10 شامل باتری 3400 میلی آمپر ساعتی، اندروید 9 پای و رابط کاربری One UI می‌شود و حدس می‌زنیم حداقل قیمت آن 1100 دلار باشد.

شاید در توسعه قلم استایلوس خبرهایی باشد!

در مقابل نوت 10، گلکسی نوت 10 پرو پنل نمایش 6.7 اینچی امولد و یک لنز چهارم از نوع ToF سه بعدی دارد. این گوشی همچنین از باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد و توان شارژر آن 45 وات است.

image

 

انتظار می‌رود پرچمداران نوت 10 سامسونگ 10 اوت (19 مرداد) رسما معرفی شوند. جالب است که امسال هیچ شایعه عجیبی درباره قلم استایلوس این نسل تازه منتشر نشده است،در حالی که این قطعه سال گذشته با تغییرات چشمگیری در کنار گلکسی نوت 9 معرفی شد. قلم استایلوس نوت 9 برای مثال قادر است شاتر دوربین گوشی را فعال سازد، در کنترل ارائه اسلایدها به کاربر کمک کند یا حتی کنترل پخش موسیقی را آسان‌تر کند. در ابتدای سال جاری میلادی پتنتی منتشر شد که به تعبیه یک دوربین درون قلم استایلوس اشاره می‌کرد. البته همچنان معتقدیم که تحقق این ایده امکان‌پذیر نیست.

سامسونگ در ابتدا قصد داشت دکمه‌های فیزیکی روی بدنه گلکسی نوت را با دکمه‌های لمسی تعویض کند اما چندی پیش Ice Universe اعلام کرد که این تغییر صورت نمی‌پذیرد و تنها تغییر بزرگ اعمال شده در خانواده نوت 10 احتمالا همان حذف جک هدفون 3.5 میلی متری خواهد بود. درواقع اینگونه گفته می‌شود که در طراحی ظاهری نوت 10 هیچ تغییر انقلابی و چشمگیری دیده نمی‌شود.

نوت 10 و نوت 10 پرو هر دو در نسخه‌هایی با پشتیبانی از 5G و 4G معرفی می‌شوند و بدین ترتیب شاهد عرضه نسخه‌های متفاوت این دو گوشی در کانفیگ، پردازنده داخلی و شبکه ارتباطی خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)