خانهاخبار
نمایش آنلاین گلکسی M40 شباهت این دستگاه با گلکسی A60 را تایید می‌کند

نمایش آنلاین گلکسی M40 شباهت این دستگاه با گلکسی A60 را تایید می‌کند

مشخصات گلکسی M40 در وبسایت Android Enterprise منتشر شده و حالا بیش از پیش حدس می‌زنیم که این دستگاه همان گلکسی A60 باشد. این گوشی قرار است فردا به صورت رسمی در کشور هند عرضه شود.
۱۳۹۸/۳/۲۱

گلکسی M40 سامسونگ فردا وارد بازار هند می‌شود و به همین مناسبت صفحه مربوط به این محصول در وبسایت Android Enterprise بالا آمده است. همان طور که از قبل می‌دانستیم، این دستگاه نمایشگر Infinity-O دارد که در واقع پنلی با حفره دوربین سلفی در بالای آن است.

با توجه به اطلاعاتی که در این سایت آمده، گلکسی M40 نمایشگری ۶.۳ اینچی، ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد. این دستگاه از اندروید ۹ استفاده می‌کند. ولی نکته جالب توجه این است که احتمالا این گوشی هم مثل گلکسی M30 خواهد بود که در بازار چین تحت عنوان گلکسی A40s معرفی شد. چرا که گلکسی M40 شباهت زیادی به گلکسی A60 دارد و احتمالا هر دوی آن‌ها یک دستگاه هستند که فقط نامشان متفاوت است.

اشاره دیگری که ما را به سوی تایید این تئوری سوق می‌دهد، مشابهت پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵، دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی در هر دو تلفن است. البته گلکسی M40 ظاهرا دکمه بیکسبی دارد، در حالی که گلکسی A60 فاقد هر گونه دکمه در سمت چپ بدنه دستگاه است.

به هر حال، ظرف ۲۴ ساعت آینده، پس از معرفی گلکسی M40 مشخص می‌شود که این دو گوشی عملا یک دستگاه هستند یا نه.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)