خانهاخبار
جمع‌بندی کنفرانس مایکروسافت در E3 2019: کنسول بعدی با نام پروژه اسکارلت معرفی شد

جمع‌بندی کنفرانس مایکروسافت در E3 2019: کنسول بعدی با نام پروژه اسکارلت معرفی شد

مایکروسافت شب گذشته در خلال رویداد E3 2019 کنفرانسی ویژه برگزار کرد که در آن ضمن معرفی تعداد زیادی بازی، بالاخره از کنسول بعدی خود با نام پروژه اسکارلت رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۳/۲۰

مایکروسافت دیشب در اولین کنفرانس رسمی نمایشگاه E3 2019، با نهایت استفاده از غیبت سونی، اخبار بسیار جذابی را به اطلاع طرفداران رساند. این شرکت در مراسم خود علاوه بر رونمایی از بازی‌های پرشماری که یک به یک آن‌ها را بر روی صحنه به نمایش درآورد، از نسخه جدید کنسول ایکس باکس با نام پروژه اسکارلت رونمایی کرد.

شب گذشته، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس، روی صحنه اعلام کرد که مایکروسافت می‌خواهد از ۶۰ بازی جدید رونمایی کند و تعداد زیادی از این بازی‌ها معرفی شدند. حالا اگر می‌خواهید بدانید که در رویداد دیشب مایکروسافت چه اتفاقات مهمی افتاده با جی‌اس‌ام همراه باشید.

کنسول بعدی ایکس باکس پروژه اسکارلت است

image

مایکروسافت بالاخره نسخه جدید کنسول ایکس باکس را با نام پروژه اسکارلت معرفی کرد. این دستگاه که با فقط و فقط با تمرکز بر گیمینگ طراحی شده است از پردازنده AMD Zen 2 و معماری Radeon RDNA استفاده می‌کند. این شرکت می‌گوید توان کنسول جدید آن‌ها چهار برابر بیشتر از ایکس باکس وان ایکس است. در پروژه اسکارلت از رم فوق سریع GDDR6 استفاده شده تا عملکرد فریم ریت و رزولوشن آن به حداکثر برسد.

این کنسول از کیفیت 8K، نرخ نمایش ۱۲۰ فریم بر ثانیه و سیستم ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، مایکروسافت از نسل جدید SSD بر روی محصول تازه خود استفاده کرده تا سرعت بارگذاری بازی‌ها به حداکثر برسد. این حافظه داخلی جدید می‌تواند به عنوان رم مجازی هم استفاده شود.

طراحی ظاهری این کنسول هنوز نمایش داده نشده و بسیاری از جزئیات آن در اختیار عموم قرار نگرفته است. در حال حاضر فقط می‌دانیم که این دستگاه در تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۰، یعنی حدود یک سال و نیم دیگر، به بازار خواهد آمد.

xCloud در ماه اکتبر عرضه می‌شود

image

مایکروسافت علاوه بر رونمایی از کنسول جدید خود، بالاخره اعلام کرد که سرویس گیمینگ ابری این شرکت در چه تاریخی قرار است رسما عرضه شود. xCloud که در حوالی مهر تا آبان امسال در دسترس کاربران قرار می‌گیرد به شما اجازه می‌دهد تا ایکس باکس وان خود را به یک سرور رایگان تبدیل کنید و از طریق آن بتوانید بازی‌های خود را هر جا که خواستید انجام دهید.

کنترلر Elite بازطراحی شده است

image

کنترلر Elite سری ۲ رسما معرفی شد. مایکروسافت با رونمایی از این دستگاه اعلام کرد که کنترلر جدید الیت بیش از ۳۰ حالت گیمینگ جدید را معرفی می‌کند و باتری آن بالغ بر ۴۰ ساعت عمر مفید دارد. علاوه بر این، با کمک اپلیکیشن Xbox Accessories بر روی ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ می‌توانید این کنترلر را مطابق نیاز خود شخصی‌سازی کنید.

تاریخ عرضه Halo Infitie و Gears 5 مشخص شد

image

همان طور که انتظار می‌رفت Halo Infinite و Gears 5 از جمله مهم‌ترین اتفاقات این مراسم بودند و بالاخره تاریخ رسمی عرضه آن‌ها مشخص شد. بازی اکشن Gears 5 که حالا خشونت بسیار بیشتری پیدا کرده قرار است در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) به بازار بیاید. Halo Infinite هم تا اواخر سال آخر در دسترس نخواهد بود و به عنوان اولین بازی پروژه اسکارلت در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

از محصول همکاری مشترک جورج آر.آر. مارتین و میازاکی رونمایی شد

image

همان طور که در خبرها به اطلاع شما رسانده بودیم، Elden Ring نام بازی جدید استودیوی سازنده سری Dark Souls است که تحت رهبری هیدتاکا میازاکی و با همکاری جورج آر.آر. مارتین، خالق دنیای Game of Thrones، ساخته می‌شود. در مراسم شب گذشته مایکروسافت اولین تریلر این بازی به نمایش درآمد و اگرچه که چیز زیادی دستگیرمان نشد، اما حداقل می‌دانیم که با یک حماسه فانتزی و بزرگ دیگر طرف هستیم.

Flight Simulator در سال ۲۰۲۰ برمی‌گردد

image

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جهان PC قرار است در سال ۲۰۲۰ به نزد طرفداران بازی‌های هواپیمایی برگردد. مایکروسافت دیشب در کنفرانس خود در E3 2019 اعلام کرد که نسخه جدید شبیه‌ساز Flight Simulator سال آینده به پلتفرم PC باز خواهد گشت. اگر از دنبال‌کنندگان این بازی بوده باشید می‌دانید که در این عنوان می‌توانید با هواپیماهای کوچک و بزرگ تجربه پروازی شبیه‌سازی‌شده را داشته باشید و به واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن خلبانی را تجربه کنید.

تاریخ عرضه Cyberpunk 2077 مشخص شد

image

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، دیشب تریلر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 نمایش داده شد که در آن علاوه بر رونمایی از کیانو ریوز، بازیگر مطرح سینما، اعلام شد که تاریخ عرضه بازی ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ یعنی ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ خواهد بود. انتظار برای این بازی جهان باز و عملی-تخیلی حالا با ورود نسخه جدید جان ویک/نئو بیش از پیش دشوار شده اما اکنون حداقل می‌دانیم که پس از ۷ سال بالاخره فقط باید چند ماه دیگر صبر کنیم.

تریلر جدید بازی The Outer Worlds نمایش یافت

image

استودیو ابسیدین در مراسم دیشب مایکروسافت از تریلر جدیدی برای بازی نقش آفرینی تازه‌اش، The Outer Worlds، رونمایی کرد. این بازی که نخستین باز در The Game Awards پارسال معرفی شده بود، ترکیبی از گیم‌پلی RPG بازی Fallout در جهانی علمی-تخیلی است. The Outer Worlds در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) امسال برای ایکس باکس وان، PS4 و PC به بازار می‌آید.

نینجا تئوری در حال ساخت یک بازی آنلاین جدید است

image

سازنده بازی تحسین‌شده Hellblade و DmC مشغول ساخت یک بازی مولتی‌پلیر آنلاین جدید به نام Bleeding Edge است. در تریلری که از این بازی نشان داده شد شاهد فضایی شبیه Team Fortress 2 اما با نبردهای 4v4 و تمرکزی بیشتری روی مبارزات سبُک هستیم. Bleeding Edge خیلی زود در تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر) با نسخه آلفای خود در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

Minecraft Dungeons بهار سال بعد عرضه می‌شود

image

مایکروسافت پارسال در خبری غافل‌گیرکننده از اسپین‌آف جدیدی برای بازی ماینکرافت رونمایی کرد که Minecraft Dungeons نام داشت و در سبک اکشن RPG طراحی شده بود. حالا نه تنها تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده، بلکه بالاخره می‌دانیم که برای تجربه این عنوان باید تا بهار ۲۰۲۰ منتظر بمانیم.

Blair Witch تبدیل به بازی می‌شود

image

داستان معروف Blair Witch که تاکنون اقتباس‌های سینمایی متعددی از آن ساخته شده قرار است تبدیل به یک بازی ترسناک شود. در تریلری که از این بازی نشان داده شد، شاهد چیزی شبیه نسخه کلاسیک Silent Hill بودیم که اکنون به حالت اول شخص رفته است.

استودیوی Double Fine به مایکروسافت پیوست

image

در مراسم شب گذشته مایکروسافت در E3 2019 اعلام شد که استودیوی مستقل بازی‌سازی Double Fine دیگر مستقل نخواهد بود و رسما توسط مایکروسافت خریداری شده است. این استودیو که خالق بازی‌های جذابی همچون Psychonauts بوده اعلام کرد که اکنون با مایکروسافت کار می‌کند اما همچنان روحیه قبلی خود را حفظ خواهد کرد.

Phantasy Star Online 2 سال آینده به بازار می‌آید

image

یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های MMO ژاپنی به نام Phantasy Star Online 2 قرار است سال آینده وارد بازار جهانی شود. این بازی که اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای PC عرضه شده بود، در سال ۲۰۲۰ به صورت رایگان به ایکس باکس وان می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سیاوش

۱۳۹۸/۳/۲۰
ایکس باکس یعنی بهترینو خفن ترین کنسول برای بدترینو بیکیفیت ترین بازی