خانهاخبار
تاریخ معرفی پرچمداران گلکسی نوت 10 سامسونگ مشخص شد

تاریخ معرفی پرچمداران گلکسی نوت 10 سامسونگ مشخص شد

خبرگزاری‌های کره جنوبی گزارش کرده‌اند که رویداد معرفی گلکسی نوت 10 حوالی 10 اوت (19 مرداد) برگزار خواهد شد. بدین ترتیب تاریخ معرفی پرچمداران تازه سامسونگ تقریبا مشابه تاریخ معرفی نسل قبلی در سال گذشته خواهد بود.
۱۳۹۸/۳/۱۹

مدت کوتاهی تا معرفی پرچمداران تازه سامسونگ باقی مانده است. رسانه‌های کره جنوبی اعلام کرده‌اند که سامسونگ تاریخ حدودی 10 (19 مرداد) اوت را برای رونمایی از پرچمداران نوت 10 خود انتخاب کرده است و احتمالا به همین خاطر اخیرا شاهد انتشار تصاویر رندر و اطلاعات افشا شده بسیاری درباره نوت 10 و نوت 10 پرو بوده‌ایم.

سند دیگری هم برای تأیید این تاریخ وجود دارد. سامسونگ سال گذشته گلکسی نوت 9 خود را 9 اوت معرفی کرد و آن را از 24 همان ماه روانه بازار ساخت. بدین ترتیب ممکن است گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو هم 10 اوت معرفی شوند و روند عرضه‌شان از 25 اوت از سر گرفته شود.

image

 

سامسونگ خودش را برای رونمایی از مدل‌های مختلفی اماده می‌کند. برای مثال گفته می‌شود که هر دو مدل گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو در نسخه‌های 4G و 5G معرفی می‌شوند؛ زیرا کوالکام اسنپدراگون 855 فاقد مودم 5G است و سازنده باید این مودم را در قطعه‌ای جداگانه به دستگاه خود اضافه کند. روند توسعه 5G در نقاط مختلف دنیا سرعت بیشتری پیدا کرده است و انتظار می‌رود پردازنده‌های داخلی هم از بهار آینده با مودم پیش فرض 5G عرضه شوند.

به همین خاطر هم ممکن است امسال شاهد عرضه نوت 10 کوچکی با پنل 6.3 اینچی و یک دوربین کمتر احتمالا مخصوص بازارهای اروپایی باشیم، در حالی که نوت 10 پرو با پنل 6.8 اینچی و دوربین چهارگانه با پشتیبانی از 5G برای بازار آمریکا عرضه می‌شود. دوربین چهارگانه اصلی هم در نوت 10 پرو احتمالا مشابه سیستم موجود در نسخه 5G از گلکسی اس 10 خواهد بود؛ البته این بار به صورت عمودی و در گوشه قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، دوربین سلفی تکی در هر دو نوت 10 و نوت 10 پرو درون ناچ حفره‌ای بسیار کوچکی در میانه عرض پنل جلو تعبیه می‌شود. بدین ترتیب دو گلکسی نوت امسال سامسونگ پنل نمایش بدون حاشیه با نسبت تصویر فوق العاده خواهند داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

soroosh

۱۳۹۸/۳/۲۰
غول تکنلوژی

پیمان موسی پور

۱۳۹۸/۳/۱۹
سلام فوق العاده است.من نوت 9 دارم منتظرم تا بیاد میخرمش.