خانهاخبار
رندرهای LG Stylo 5 پیش از معرفی رسمی لو رفت

رندرهای LG Stylo 5 پیش از معرفی رسمی لو رفت

اخیرا رندرهای جدیدی از LG Stylo 5 منتشر شده که حاکی از عدم تغییرات عمده در بخش طراحی این دستگاه است. عضو جدید خانواده LG Stylo احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۳/۲۰

سری LG Stylo طرفداران خاص خودش را دارد ولی بعضی‌ها تصور می‌کنند که این سری با قلم خاص خود نسخه ضعیف‌تر گلکسی نوت است، اما فعلا زمان قضاوت کردن نیست، چون این طور که پیداست ال جی می‌خواهد نسخه جدیدی از این سری معرفی کند. منتها بر اساس رندرهایی که از این دستگاه منتشر شده، ظاهرا تغییر خاصی به لحاظ ظاهری صورت نگرفته است.

این تصاویر حاوی هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری دستگاه نیست، اما از نظر ظاهری، LG Stylo 5 شباهت بسیار زیادی به مدل قبلی این گوشی دارد. ظاهرا ال جی از بازخوردهای محصول قبلی خود راضی بوده و به همین خاطر تغییر زیادی در آن ترکیب برنده ایجاد نکرده است.

با توجه به این که نام LG Stylo 5 اخیرا در وبسایت Global certification forum آمده بود، احتمالا به معرفی رسمی این دستگاه، که نسخه قبلی آن پارسال در همین حوالی معرفی شده بود، خیلی نزدیک هستیم. با این حال، جزئیاتی در خصوص این دستگاه در دست نیست و فقط می‌دانیم که LG Stylo 5 پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)