خانهاخبار
گلکسی نوت 10 احتمالا در تاریخ 19 مرداد معرفی می‌شود

گلکسی نوت 10 احتمالا در تاریخ 19 مرداد معرفی می‌شود

طبق جدیدترین اخبار منتشره از منابع کره‌ای، گلکسی نوت 10 احتمالا در تاریخ 19 مرداد معرفی شده و عرضه رسمی آن به فاصله دو هفته پس از معرفی آغاز می‌شود.
Invalid Date

سامسونگ گلکسی نوت ۹ را پارسال در تاریخ ۹ اوت معرفی کرد، بنابراین امسال هم می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در تاریخ مشابهی شاهد معرفی گلکسی نوت ۱۰ باشیم. بر اساس اطلاعات جدیدی که از منابع کره‌ای انتشار یافته است، گلکسی نوت ۱۰ احتمالا به طور رسمی در تاریخ ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) معرفی می‌شود.

البته این شرکت امسال دو مدل از سری نوت ۱۰ معرفی خواهد کرد که یکی از آن‌ها مدل استاندارد و دیگری مدل پرو خواهد بود. تاکنون رندرهای زیادی از این دو دستگاه منتشر شده که از طراحی مشابه آن‌ها خبر می‌دهد، با این تفاوت که مدل پرو نمایشگر بزرگ‌تری دارد و دوربین عقب آن دارای یک سنسور بیشتر است.

طبق شایعات، سامسونگ در گلکسی نوت ۱۰ از جک ۳.۵ میلی متری هدفون صرف‌نظر کرده و البته دکمه مخصوص دستیار بیکسبی را هم کنار گذاشته است.

گلکسی نوت ۹ که پارسال در تاریخ ۹ اوت معرفی شد، از دو هفته بعد، یعنی از ۲۴ اوت به بازار آمد، بنابراین می‌توانیم حدس بزنیم که اگر امسال گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ ۱۰ اوت معرفی شود، عرضه رسمی از تاریخ ۲۵ اوت آغاز گردد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)