خانهاخبار
ZTE اولین موبایل 5G خود را در ماه ژوئیه وارد چین می‌کند

ZTE اولین موبایل 5G خود را در ماه ژوئیه وارد چین می‌کند

بر اساس گزارشی که از وزارت فناوری اطلاعات چین منتشر شده، اکسون 10 پرو 5G به عنوان اولین موبایل 5G زد تی ای در تاریخی از ماه ژوئیه وارد بازار چین می‌شود.
۱۳۹۸/۳/۱۸

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین رسما مجوزهای تجاری لازم برای 5G را در اختیار اپراتورهای چینی قرار داد. در گزارشی که همراه با صدور این مجوزها صادر شده آمده که ZTE با سه اپراتور بزرگ چاینا تلکام، چاینا موبایل و چاینا یونیکورن همکاری خواهد کرد تا سرویس‌دهی به Axon 10 Pro 5G به شکلی مطلوب انجام پذیرد.

در این گزارش یک پنجره زمانی برای انتشار پرچمدار جدید ZTE در ماه ژوئیه مشخص شده است. اکسون 10 پرو 5G اولین بار در MWC 2019 معرفی شد و در چند ماه گذشته در برخی از بازارهای مهم 5G در اروپا شروع به فعالیت کرده است.

قیمت این دستگاه در بازار چین هنوز مشخص نشده، اما مدل 5G اکسون 10 پرو در فنلاند ۸۹۹ یورو است. البته انتظار می‌رود که این قیمت در چین کمی پایین‌تر اعلام شود.

اکسون 10 پرو 5G به لحاظ مشخصات سخت‌افزاری کاملا مشابه مدل 4G این گوشی است. پرچمدار جدید ZTE نمایشگری ۶.۴۷ اینچی و یک باتری ۴ هزار میلی آمپری دارد. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون ۸۵۵ و حداکثر رم آن ۱۲ گیگابایت است. دوربین عقب اکسون 10 پرو 5G دوربینی سه‌گانه متشکل از سنسورهای ۴۸ + ۲۰ + ۸ مگاپیکسلی است، و در بخش دوربین سلفی هم یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی وجود دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۳/۱۸
جهان در آستانه‌ی تحول است
5G⭐?
شرکت ZTE گوشیای خیلی خوشگلی داره. ولی فقط ظاهره، از درون معیوبه. مثل یه آدمِ باکلاسی می‌مونه که از معده‌روده سالم نیس??‍♂️?