خانهاخبار
اولین هدست بیسیم گیمینگ سن‌هایزر با نام GSP 670 معرفی شد

اولین هدست بیسیم گیمینگ سن‌هایزر با نام GSP 670 معرفی شد

سن‌هایزر در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از اولین هدست بیسیم گیمینگ خود با نام GSP 670 رونمایی کرد. قیمت این هدست 393 دلار است و از 10 تیر به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۳/۱۸

شرکت Sennheiser هفته گذشته در خلال نمایشگاه کامپیوتکس 2019 رونمایی کوتاهی از اولین هدست بیسیم گیمینگ خود با نام GSP 670 داشت که قرار است از ابتدای ماه آینده میلادی عرضه شود.

قیمت هدست GSP 670 حدود ۳۹۳ دلار است که نسبتا به سایر هدست‌های بیسیم گیمینگ کمی گران به نظر می‌رسد. سن‌هایزر امیدوار است که قابلیت‌های جذاب این دستگاه در کنار شهرت شرکت در زمینه تولید هدست‌هایی که طراحی راحت و صدای باکیفیتی دارند بتواند گیمرها را به خرید این محصول ترغیب کند.

با وجود آن که هدست‌های بیسیم آزادی مطلوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما بسیاری از گیمرها ترجیح می‌دهند که از هدست‌های سیمی استفاده کنند تا کیفیت صدا، سرعت اتصال یا باتری دستگاه مشکلی در بازی آن‌ها ایجاد نکند. سن‌هایزر با کمک دانگل USB فشرده خود موسوم به GSA 70 پاسخی برای این مشکل ارائه داده از مشکلات احتمالی، به‌خصوص مشکل تاخیر، جلوگیری می‌کند. دانگل USB این شرکت با PC و پلی استیشن ۴ سازگاری دارد. GSP 670 همچنین مجهز به بلوتوث است تا کاربران بتوانند آن را به تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های خود وصل کنند.

image

میکروفن GSP 670 از قابلیت لغو نویز استفاده می‌کند و می‌توانید با بلند کردن میکروفن این قابلیت را فعال کنید. این هدست دو کنترل تنظیم صدا دارد تا به صورت جداگانه بتوانید حجم صدای گفتگوها و صدای بازی را تنظیم کنید. علاوه بر این، گیمرها می‌توانند صدای GSP 670 را با کمک نرم‌افزاری که توسط این شرکت برای ویندوز منتشر شده تنظیم کنند. این نرم‌افزار به کاربران اجازه می‌دهد میان الگوهای پیش‌فرض صدا جابجا شوند یا حجم صدا را مشخص نمایند. همچنین امکان استفاده از مودهای صدای ساراند و اکولایزر هم وجود دارد.

سن‌هایزر می‌گوید GSP 670 در بخش باتری از قابلیتی استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد این باتری با ۷ دقیقه شارژ حدود ۲ ساعت کار کند. یک شارژ کامل این هدست چیزی حدود ۲۰ ساعت از طریق بلوتوث و ۱۶ ساعت از طریق دانگل GSA 70 دوام می‌آورد. GSP 670 به قابلیت خاموشی خودکار مجهز است تا در شرایط بیکاری انرژی خود را حفظ کند.

GSP 670 در حال حاضر در مرحله پیش‌خرید قرار دارد و از ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) به صورت رسمی وارد بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)