خانهاخبار
گوشی ردمی k20 pro در بروزرسان بعدی miui 10 قابلیت فیس انلاک را دریافت خواهد کرد

گوشی ردمی k20 pro در بروزرسان بعدی miui 10 قابلیت فیس انلاک را دریافت خواهد کرد

شیائومی در این مدت اخیر تلاش‎های فراوانی برای افزایش سهم خود در بازار گوشی های انجام داده است و گوشی ردمی k20 pro حاصل یکی از این تلاش ها است
۱۳۹۸/۳/۱۷

گوشی ردمی k20 pro که در هفته گذشته معرفی شد، قرار است به‌ منظور پایداری بیشتر نرم‌افزاری بروزرسان miui 10.3.8.0 را دریافت نماید. علاوه بر آن قابلیت تشخیص چهره در این بروزرسان گنجانده شده است.

تشخیص چهره امروزه ویژگی جالبی محسوب می‌شود اما ردمی اخطار داده است که این قابلیت همچون روش‌های پترن و پین امن نیست و یک شخص با چهره مشابه چهره ثبت شده می‌تواند قفل گوشی را باز کند. از آنجایی که این قابلیت از طریق دوربین سلفی عمل می‌کند حتی امکان بازگشایی گوشی به‌وسیله عکس کاربر نیز وجود دارد.

علاوه بر موارد فوق٬ این فریمور سه اسکرین لاک ساعت قابل شخصی‌سازی به همراه دارد. در سوی دیگر به‌منظور افزایش قدرت سیگنال وایفای گوشی ردمی k20 pro، بهینه‌سازی‌هایی در نظر گرفته شده است.

این بروزرسان حجمی معادل ۳۹۲ مگابایت دارد و در حال حاضر فقط در کشور چین در دسترس است زیرا گوشی ردمی k20 pro تنها در این کشور عرضه شده است. با این ‌حال در تاریخ ۱۵ جولای این گوشی در کشور هند نیز عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود با نام Mi 9T در تاریخ ۱۲ ژوئن وارد بازار جهانی شود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)