خانهاخبار
شارژر 45 واتی گلکسی نوت 10 در تصویر زنده

شارژر 45 واتی گلکسی نوت 10 در تصویر زنده

شارژر پرچمدار نوت 10 سامسونگ توانسته است مجوز دریافت کند. این شارژر 45 واتی توان زیادی در شارژ سریع دارد و انتظار می‌رود رقیب تازه شارژر 40 واتی هوآوی باشد
۱۳۹۸/۳/۱۷

شایعه شده است که نوت 10 و نوت 10 پرو سامسونگ به شارژ پرسرعت 45 واتی مجهز می‌شوند و روز گذشته هم به لطف فهرست مشخصات فاش شده توسط رگولاتوری صدور مجوز، تصویری منتسب به این شارژر منتشر شد. شارژر پیش رو همان شارژر 45 واتی است که انتظار می‌رود سامسونگ آن را به همراه گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو معرفی و روانه بازار کند.

به گزارش Galaxy Club یک شارژر تازه سامسونگ با شناسه EP-TA845 توسط رگولاتوری‌های کره جنوبی موفق به دریافت مجوز شده است. این کمپانی کره‌ای در ابتدای امسال همچنین برای یک شارژر دیگر با شناسه EP-TA800 مجوز دریافت کرد و این شارژر 25 واتی شارژ سریع بعدتر به همراه برخی میان رده‌هایش مانند Galaxy A70 به بازار راه پیدا کردند.

image

 

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که EP-TA845 حتما با نوت 10 و در جعبه آن عرضه شود، اما رقم موجود در شناسه‌اش قطعا نشان دهنده یک دستگاه سطح بالا است. نکته جالب توجه دیگر در این شناسه، خاتمه آن با رقم 45 است. البته رقم 45 در این شناسه ممکن است کاملا اتفاقی بوده باشد، اما ما همچنان معتقدیم که به شارژر با توان 45 واتی اشاره دارد.

هنوز اطلاعات مربوط به زمان شارژ این شارژر 45 واتی منتشر نشده است اما حدس می‌زنیم که به شارژر 40 واتی هوآوی با تکنولوژی SuperCharge 2.0 هوآوی مشابه باشد. شارژر 40 واتی هوآوی قادر است باتری بزرگ 4200 میلی آمپر ساعتی را ظرف مدت نیم ساعت از صفر تا 70 درصد شارژ کند.

اندازه باتری در گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو سامسونگ

به نظر می‌رسد سرعت شارژ در محصول تازه سامسونگ کمی بیشتر از هواوی باشد، اما سامسونگ هم قرار است از باتری‌های متفاوتی در پرچمداران تازه نوت خود استفاده کند. بدین ترتیب اجرای مقایسه دقیق در میان این دو سازنده از نظر تکنولوژی شارژ سریع دشوار می‌شود.

image

 

براساس شایعه‌های تازه، نوت 10 پرو از باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد و پنل نمایش 6.75 اینچی دارد. این مشخصات دقیقا در نسخه 5G از پرچمدار اس 10 پلاس هم به کار گرفته شده است، اما این بار نوت 10 پرو ظاهرا از شارژری با توان بیشتر بهره خواهد گرفت. شارژرهای مجهز به تکنولوژی شارژ سریع امروز بسیار هوشمند عمل می‌کنند و هرچه به 100 درصد شارژ باتری نزدیک می‌شوند، در جهت محافظت از سلامت سلول باتری سرعت روند شارژ کردن آن را کاهش می‌دهند. علاوه بر این اگر گوشی در حال شارژ بیش از حد داغ شود، توان ورودی را هم کاهش می‌دهد.

انتظار می‌رود نوت 10 کوچکتر هم به باتری 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز شود و پنل نمایش 6.28 اینچی داشته باشد. اما اگر شایعه‌های اخیر درباره آن صحت داشته باشند، یک نسخه با پشتیبانی از 5G و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی هم ممکن است از این مدل استاندارد عرضه شود. انتظار می‌رود هر دو نسخه مذکور با شارژر با توان شارژ سریع 45 واتی همراه شوند.

مشخصات و دوربین گلکسی نوت 10

نسخه‌های مخصوص کره و آمریکا از این پرچمدار به پردازند کوالکام اسنپدراگون 855 مجهز می‌شوند و نسخه‌های جهانی هم از اگزینوس 9820 قدرت می‌گیرند.

image

 

کانفیگ رم و حافظه داخلی در نوت 10 حداقل 8 / 128 گیگابایت تخمین زده شده است. از طرفی ممکن است نسخه‌ای پیشرفته از این پرچمدار با 1 ترابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم همراه شود.

در تصاویر رندر اخیر منتسب به نوت 10 و نوت 10 پرو شاهد طراحی پنل جلو به شکل خمیده و ناچ حفره‌ای بسیار کوچک با دوربین سلفی تکی در میانه عرض پنل بوده‌ایم. در پنل پشتی و دوربین اصلی هم انتظار می‌رود مدل نوت 10 پرو به ماژول چهارگانه مشابه آنچه در نسخه 5G اس 10 به کار گرفته شده بود، مجهز شود. نوت 10 استاندارد در مقایسه با نوت 10 پرو حسگر ToF ندارد اما همچنان از لنزهای سه گانه اصلی، تله فوتو و فوق عریض (زاویه باز) بهره می‌برد.

image

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)