خانهاخبار
پتنت جدید ZTE موبایلی با دو حفره را نشان می‌دهد

پتنت جدید ZTE موبایلی با دو حفره را نشان می‌دهد

اخیرا پتنتی از شرکت ZTE کشف شده که در آن موبایلی با دو حفره در بالای نمایشگر آن دیده می‌شود. این طرح ممکن است متعلق به یکی از میان‌رده‌های پیش روی ZTE باشد.
۱۳۹۸/۳/۳

اکنون چند سالی می‌شود که از معرفی اولین تلفن هوشمند با ناچ بالای صفحه می‌گذرد، در نتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این شیوه طراحی کم‌کم منسوخ شود. شرکت‌هایی مثل سامسونگ از پارسال با اشراف بر همین موضوع روش حفره‌ای را جایگزین ناچ کردند. حالا به نظر می‌رسد که ZTE هم رویکرد مشابهی را در پی گرفته و البته به یک حفره راضی نشده است.

اگرچه موبایلی با این طراحی شاید هیچ وقت وارد بازار نشود، اما در پتنت ZTE دستگاهی را می‌بینیم که دو حفره در کنار هم دارد. یکی از این حفره‌ها می‌تواند میزبان سنسور اصلی دوربین و دیگری میزبان سنسور ویژه‌ای برای تشخیص عمق باشد. البته این امکان وجود دارد که حفره دوم محل قرارگیری بلندگوی دستگاه باشد.

در پتنت موجود می‌بینیم که به جز بخش پایینی نمایشگر، حاشیه بسیار نازکی اطراف این پنل قرار گرفته است. علاوه بر این، با توجه به نبود حسگر اثر انگشت در کناره‌ها و قاب پشتی دستگاه، به نظر می‌رسد که باید منتظر حسگر درون صفحه‌ای باشیم. در قاب پشتی این تلفن هوشمند چینشی عمودی از یک دوربین دوگانه دیده می‌شود که زیر آن فلش LED تعبیه شده است.

از آن‌جایی که ZTE پرچمدار اصلی ۲۰۱۹ خود را به عنوان Axon 10 Pro روانه بازار کرد، این احتمال وجود دارد که پتنت فعلی برای تلفنی از رده گوشی‌های میان‌رده باشد. با این حال همان طور که گفتیم هیچ تضمینی برای عرضه طرح‌های پتنتی به بازار مصرفی وجود ندارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)