خانهاخبار
Maimang 8 با پردازنده Kirin 710 و دوربین سه‌گانه معرفی شد

Maimang 8 با پردازنده Kirin 710 و دوربین سه‌گانه معرفی شد

هوآوی میت 30 لایت که در چین با نام Maimang 8 شناخته می‌شود، رسما با نمایشگر 6.21 اینچی، پردازنده Kirin 710 و دوربین سه‌گانه معرفی شد.
۱۳۹۸/۳/۱۵

هوآوی رسما از میان‌رده جدید خود به نام میت ۳۰ لایت رونمایی کرد. این دستگاه مشتریان چینی هوآوی را هدف قرار داده و در آن کشور با نام Maimang 8 به بازار می‌آید. گوشی جدید هوآوی شباهت زیادی به P Smart+ 2019 دارد که پارسال معرفی شد.

Maimang 8 نمایشگری ۶.۲۱ اینچی از نوع IPS با رزولوشن +FHD دارد که بالای آن دوربینی ۸ مگاپیکسلی درون ناچ قرار گرفته است. در پشت دستگاه نیز دوربینی سه‌گانه متشکل از سنسورهای ۲۴ + ۱۶ + ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. علاوه بر این، حسگر اثر انگشت نیز بر روی قاب پشتی گوشی قرار گرفته است.

image

هوآوی میت ۳۰ لایت از پردازنده Kirin 710 به همراه ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند که البته می‌توانید آن را با کمک کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگ ارتقا دهید. ظرفیت باتری این دستگاه ۳۴۰۰ میلی آمپر است و به صورت پیش‌فرض از EMUI 9 استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید ۹ ساخته شده است.

Maimang 8 در دو رنگ سیاه نیمه‌شب و آبی یاقوتی به بازار می‌آید و قیمت آن ۲۷۵ دلار است. عرضه رسمی این موبایل از تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) آغاز می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)