خانهاخبار
گالری تصاویر بخش‌های مختلف iOS 13 در حالت Dark Mode

گالری تصاویر بخش‌های مختلف iOS 13 در حالت Dark Mode

اگر می‌خواهید ببینید که بخش‌های مختلف iOS 13 در حالت Dark Mode چه شکل و ظاهری دارد، ما تصاویر قسمت‌های مختلف سیستم را در این مطلب برای شما گردآوری کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.
۱۳۹۸/۳/۱۶

اخبار و شایعات مربوط به اضافه شدن قابلیت Dark Mode در iOS 13 از مدت‌ها پیش اعلام شده بود و بسیاری از کاربران انتظار آن را می‌کشیدند تا این که بالاخره اپل در WWDC 2019 رسما از این ویژگی رونمایی کرد. مسئولان این شرکت در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود بخشی از قابلیت‌های این ویژگی را به نمایش گذاشتند، اما مطمئنا نمایش تمام بخش‌های iOS 13 در آن مدت محدود ممکن نبود. اکنون تصاویر بیشتری از نسخه جدید iOS منتشر شده که در آن می‌توانید بخش‌های مختلف سیستم را با تم تیره ببینید.

image

دسترسی به دارک مود در iOS 13 به چند روش ممکن است. می‌توانید به Settings بروید و از بخش Display and Brightness سوئیچ مربوطه را پیدا کنید. یا کنترل سنتر را باز نمایید و با لمس طولانی روی اسلایدر روشنایی، گزینه مربوطه را از پایین-چپ صفحه انتخاب کنید.

علاوه بر این‌ها، اگر مایل باشید می‌توانید دارک مود را روی حالت خودکار تنظیم کنید تا از غروب تا طلوع خورشید یا در ساعات مشخصی از شبانه‌روز این حالت فعال شود.

در قسمت انتخاب والپیپر هم گزینه جدیدی برای دارک مود اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد شدت روشنایی والپیپر خود را در هنگام فعال بودن قابلیت مذکور به صورت خودکار کم کنید. این ویژگی باعث می‌شود والپیپر شما هماهنگی بیشتر با تم تیره دستگاه داشته باشد.

اکنون اگر می‌خواهید ببینید دارک مود در iOS 13 چه ظاهری دارد، با ادامه مطلب همراه باشید. اکثر اپلیکیشن‌های پیش‌فرض iOS یکپارچگی خوبی با این ویژگی پیدا کرده‌اند، اما برخی از این اپ‌ها، از جمله Weather، بدون تغییر باقی مانده‌اند. البته احتمالا با ادامه روند انتشار آپدیت‌های بتای iOS 13 میزان سازگاری اپلیکیشن‌های موجود با دارک مود بیشتر می‌شود.

Phone

image

Calendar

image

Reminders

image

Books

image

Maps

image

App Store

image

Podcasts

image

Apple News

image

Messages

image

Music

image

Notes

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amir

۱۳۹۸/۳/۱۷
میگم چطوره اسم سایتتون رو بذارید
9to5mac
همه مطالب که کپیه. سایت موبایلی زدید یا دفتر ترجمه