خانهاخبار
10 گوشی برتر ماه مه از نگاه AnTuTu

10 گوشی برتر ماه مه از نگاه AnTuTu

بنچمارک AnTuTu طبق روال ماهانه خود فهرستی را از ده گوشی برتر اندرویدی از نظر عملکرد کلی منتشر کرده است. این ماه شاهد پیشتازی یک گوشی گیمینگ در مقایسه با سایرین هستیم. اما همه 10 گوشی برتر ماه مه از اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرند.
۱۳۹۸/۳/۱۶

پرچمدار شیائومی Mi 9 Explorer Edition در صدر 10 گوشی برتر اندرویدی بنچمارک AnTuTu در ماه آوریل قرار داشت و دو گوشی دیگر هم از این سازنده چینی به نام‌های Mi 9 و Black Shark 2 (گوشی گیمینگ) در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته بودند. این پلتفرم معروف بنچمارک حالا فهرست 10 گوشی برتر از نظر عملکرد را برای ماه مه منتشر کرده است. گوشی‌های متعدد از سازندگان متفاوت در بازه زمانی 1 تا 30 مه در چین بنچمارک شدند تا از نظر عملکرد بررسی شوند. همچنین حداقل 100 واحد از هرکدام این مدل‌ها با استفاده از تازه‌ترین نسخه بنچمارک AnTuTu به آزمایش گذاشته شده است تا فهرست برترین‌های ماه مه را تشکیل دهد.

همان‌طور که در فهرست 10 گوشی برتر در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید، گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 3 توانسته است با کسب امتیاز چشمگیر 380921 رتبه اول را در این میدان به خود اختصاص دهد. به جز Red Magic 3 نوبیا، گوشی ZTE Axon 10 Pro هم تازه به این فهرست از ماه مه اضافه شده است. گوشی مذکور از برند ZTE به محض ورود به میدان مسابقه توانسته است موفق به کسب رتبه دوم شود و البته امتیاز 376916 را به دست آورد.

image

 

سه جایگاه بعدی به گوشی‌های برند شیائومی اختصاص یافته است. پرچمدار Mi 9 Explorer Edition با امتیاز 376092 در جایگاه سوم دیده می‌شود. پس از آن Black Shark 2 و سپس Mi 9 در فهرست جای گرفته‌اند که امتیازشان هم به ترتیب معادل 374736 و 372422 است.

در جایگاه ششم گوشی میزو 16s با امتیاز 370315 جای گرفته است. دیگر عضو تازه در این مسابقه جذاب OnePlus 7 Pro است. این پرچمدار تازه وان پلاس با کسب امتیاز 368834 در جایگاه هفتم از فهرست ده گانه قرار گرفته است. در رتبه هشتم شاهد گوشی هوشمند لنوو Z6 Pro هستیم که امتیاز جامع 363399 را به دست آورده است. پس از آن در جایگاه‌های نهم و دهم پرچمداران سامسونگ به نام‌های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس به ترتیب با امتیازهای 362450 و 361394 قرار گرفته‌اند.

image

 

بسیار عجیب است که پرچمدار تازه وان پلاس به نام OnePlus 7 Pro با مشخصات بسیار سطح بالا و در بدو ورود به میدان مسابقه رتبه هفتم را کسب کرده است. AnTuTu درباره رتبه و امتیاز این گوشی گفته که به خاطر نرخ رفرش بالای صفحه و مصرف بالای انرژی این قابلیت بوده است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که عملکرد OnePlus 7 Pro حتی با وجود اسنپدراگون 855 هم نتوانسته است چنان که باید چشمگیر باشد. این موضوع باعث شده است پرچمدار تازه وان پلاس امتیاز تقریبا کمی را در مقایسه با یک پرچمدار تازه نفس بازار به دست آورد.

گوشی Vivo iQOO دیگر در فهرست ده گوشی برتر ماه دیده نمی‌شود زیرا میانگین امتیازش در AnTuTu معادل حدودا 360000 است. AnTuTU ادعا کرده که میانگین امتیاز این گوشی پس از انتشار به روزرسانی نرم افزاری تازه و مخصوص برای آن، کاهش پیدا کرده است. همه گوشی‌های هوشمندی که در فهرست ده گوشی برتر ماه مه از نظر AnTuTu دیده می‌شوند، از پردازنده داخلی کوالکام اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرند و دیگر هیچ گوشی مجهز به پردازنده Kirin 980 در میانشان دیده نمی‌شود. البته ممکن است گوشی‌های Honor 20 و Honor 20 Pro که به زودی معرفی می‌شوند، بتوانند به این فهرست برترین‌ها وارد شوند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هادی

۱۳۹۸/۳/۱۶
اینگونه نظرپردازی خیلی جذابه?