خانهاخبار
iOS 13 می‌تواند به طور خودکار تماس‌های ناشناس و اسپم را مخفی کند

iOS 13 می‌تواند به طور خودکار تماس‌های ناشناس و اسپم را مخفی کند

iOS 13 قابلیتی بسیار مفیدی دارد که با کمک هوش سیری می‌تواند تماس‌های ناشناس و اسپم را به طور خودکار به صندوق صوتی شما منتقل کند تا دیگر این تماس‌ها را نبینید.
۱۳۹۸/۳/۱۵

یکی از قابلیت‌های جذاب و کاربردی iOS 13 که دیشب در WWDC 2019 معرفی شد، این است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی با کمک سیری بتوانند تماس‌های ناشناس و اسپم خود را مدیریت کنند.

طبق گزارشات، این قابلیت به کمک هوش سیری می‌تواند تماس‌های ناشناس و اسپم را شناسایی کرده و به صورت خودکار آن‌ها را به صندوق صوتی کاربر منتقل کند.

اپل درباره این ویژگی در صفحه مربوط به قابلیت‌های iOS 13 نوشته است:

بی‌صدا کردن تماس‌های ناشناس

این قابلیت از کاربران در برابر تماس‌های ناشناس و اسپم محافظت می‌کند. وقتی این ویژگی را فعال کردید، iOS با کمک هوش سیری فقط اجازه دریافت تماس‌هایی را می‌دهد که شماره آن‌ها در فهرست مخاطبان، ایمیل‌ها یا پیام‌های شما ثبت شده باشد. سایر تماس‌ها به صورت خودکار به صندوق صوتی فرستاده می‌شوند.

با وجود آن که شرکت‌های مخابراتی تلاش زیادی برای مقابله با تماس‌های اسپم کرده‌اند، اما شمار این تماس‌ها هنوز خیلی زیاد است و بسیاری از کاربران برای در امان ماندن از آن‌ها به استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث روی آورده بودند. اکنون این ویژگی می‌تواند کمک حال تعداد زیادی از کاربران iOS 13 باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

meisam-k

۱۳۹۸/۳/۱۵
سلام،احتمال چند درصد میدید که آی او اس 13 از آیفون اس ای پشتیبانی نمیکنه؟آیا شرکت اپل اعلام کرده یا رو حدس و گمانه؟چون آیفون اس ای و 6اس دقیقا شبیه هم هستن،6اس پشتیبانی میشه و اس ای نه