خانهاخبار
گوگل قیمت و تاریخ عرضه سرویس Stadia را آخر این هفته اعلام می‌کند

گوگل قیمت و تاریخ عرضه سرویس Stadia را آخر این هفته اعلام می‌کند

گوگل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پنجشنبه این هفته رویدادی با تمرکز بر سرویس گیمینگ Stadia برگزار خواهد کرد تا به سوالاتی که درباره این سرویس وجود دارد پاسخ دهد.
۱۳۹۸/۳/۱۵

گوگل چند ماه پیش در رویداد GDC از سرویس گیمینگ اشتراکی جدیدی به نام Stadia رونمایی کرد اما در آن رویداد خیلی از سوالات کاربران بی‌پاسخ ماند. حالا ظاهرا قرار است به زودی به بسیاری از این پرسش‌ها پاسخ داده شود، چون گوگل اعلام کرده که هفته آینده مراسمی با تمرکز بر همین سرویس برگزار می‌کند. در این مراسم قرار است به چند موضوع مهم از جمله قیمت، بازی‌های سرویس و احتمالا تاریخ عرضه آن پرداخته شود.

این مراسم با فاصله کوتاهی پیش از رویداد بزرگ E3 برگزار خواهد شد. رویداد E3 2019 امسال از ۲۱ تا ۲۴ خرداد برگزار می‌شود. اما گوگل می‌گوید بعضی از خبرها نمی‌توانند منتظر E3 بمانند، بنابراین آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که رویداد خود را در تاریخ ۶ ژوئن (پنجشبه ۱۶ خرداد) ساعت ۸:۳۰ شب برگزار کنند. پیش از این اعلام شده بود که Stadia در تاریخی نامعین از سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سیاوش

۱۳۹۸/۳/۱۵
عالی میشه این سرویس .یعنی میتونیم یک بازی مثل ویچر سه رو روی سخت افزار قدرتمند گوگل تجربه کنیم و بهترین کیفیت ممکن رو بگیریم بدون اینکه لازم باشه سخت افزار رو با این قیمتایه نجومی آپدیت کنیم خودم که میگیرمش فقط بخاطر ویچر و فورزا