خانهاخبار
بنچمارک یک تلفن سامسونگی جدید با اگزینوس 9810 در گیک‌بنچ رویت شد

بنچمارک یک تلفن سامسونگی جدید با اگزینوس 9810 در گیک‌بنچ رویت شد

به‌تازگی بنچمارک تلفن هوشمند جدیدی در سرویس گیک‌بنچ رویت شده که با برخورداری از اگزینوس 9810 می‌تواند دستگاهی از خانواده گلکسی S اکتیو باشد.
۱۳۹۸/۳/۱۴

سامسونگ همواره یکی از شرکت‌هایی بوده که دست به معرفی تلفن‌های مستحکم و جان سخت زده است، اما این شرکت از زمان معرفی Xcover 4 در سال ۲۰۱۷ تلفن جدیدی در این دسته‌بندی معرفی نکرده. حالا امروز گوشی تازه‌ای در گیک‌بنچ رویت شده که شماره مدل آن SM-G889F است و گفته می‌شود که احتمالا یک تلفن مستحکم خواهد بود.

این دستگاه از پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ استفاده می‌کند که آن را در خانواده گلکسی اس ۱۰ دیده بودیم. موبایل جدید سامسونگ همچنین ۴ گیگ رم دارد و موفق شده تا در حالت تک‌هسته‌ای به امتیاز ۳۱۳۰ و در چندهسته‌ای به امتیاز ۹۰۵۰ برسد.

افشاگر معروف توئیتری Roland Quandt در ابتدای سال جاری گفته بود که این دستگاه نمایشگری ۵.۲ اینچی با کیفیت QHD دارد و دوربین عقب آن ۱۲ مگاپیکسل است.

سایر شایعات حاکی از این است که دستگاه حاضر میان‌رده‌ای به سبک تلفن‌های پریمیوم خواهد بود که می‌تواند با قیمت ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار وارث گلکسی A8s باشد. احتمالا در هفته‌های آتی اخبار بیشتری درباره این گوشی منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Amir

۱۳۹۸/۳/۱۴
این دستگاه از پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ استفاده می‌کند که آن را در خانواده گلکسی اس ۱۰ دیده بودیم ?!!!!!!!
با اینکه سامسونگی نیستم و از پردازنده های سامسونگ سر درنمیارم اما مطمئنم 9810 متعلق به نسل پارسال و اس 9 ه
ترجمه این جمله از منبع خیلی واضحه
" A new listing on Geekbench revealed an upcoming Samsung SM-G889F with last year’s Exynos 9810 processor from the S9 family and 4GB RAM." ؟؟؟
ای بابا