خانهاخبار
آیفون 11 آر با حاشیه‌های بسیار نازک به نمایش درآمد

آیفون 11 آر با حاشیه‌های بسیار نازک به نمایش درآمد

تصاویر رندر فاش شده و منتسب به آیفون 11 آر دوربین اصلی دوگانه را برای این گوشی تأیید می‌کند و همچنین نشان می‌دهد که این آیفون ارزان قیمت 2019 احتمالا با حاشیه‌های بسیار باریکی معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۳/۱۴

در ماه‌هایی از سال هستیم که کمترین گوشی‌های هوشمند معرفی می‌شوند اما همچنان شایعه‌هایی درباره گوشی‌های آینده سازنده‌های مختلف به انتشار می‌رسد. در هفته‌های اخیر هم گزارش‌ها و شایعات مختلفی از زنجیره تأمین کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در فضای وب منتشر شد که بخش عمده‌شان را خبرهای مرتبط با آیفون‌های 2019 اپل تشکیل می‌داد. روز گذشته درباره انتشار تصویر زنده منتسب به قاب محافظ سه گانه امسال اپل صحبت کردیم و حالا تصاویر رندر واضح‌تری از یکی از این مدل‌های آینده منتشر شده و طراحی ظاهری آن را با جزئیات بیشتری به نمایش گذاشته است. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره آیفون 11 آر جانشین آیفون 10 آر به دست آورید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

رندرها از دوربین اصلی دوگانه و حاشیه‌های بسیار باریک برای آیفون 11 آر خبر می‌دهند

بدترین بخش در طراحی ظاهری آیفون 10 آر سال گذشته، حاشیه‌های ضخیم در پنل نمایش آن بود. این دستگاه به پنل نمایش LCD مجهز شده بود و به همین خاطر طراحی حاشیه‌های ضخیم برای آن اجتناب ناپذیر قلمداد می‌شد. از طرفی این حاشیه‌های ضخیم که از حاشیه‌های آیفون 10 اس و 10 مکس ضخیم‌تر طراحی شده بودند، باعث شدند آیفون 10 آر بزرگ‌تر و حجیم‌تر از دو مدل دیگر به نظر برسد. تصمیم اپل برای فروش آیفون 10 آر به قیمت پایین‌تر ضررهایی هم با خود به همراه داشت و برای مثال باعث شد رشد فروش کلی سه گانه 2018 اپل چنان که انتظار می‌رفت پیش نرود.

image

 

جالب است که اغلب شایعه‌های درباره طراحی آیفون‌های 2019 عمدتا حول محور طراحی دوربین اصلی این گوشی‌ها شکل گرفته و در آن‌ها کمتر به پنل نمایش توجه شده است. اگر پنل نمایش آیفون‌های امسال مشابه به آیفون‌های سال گذشته طراحی شوند، بدین معنی است که اپل رویکرد مناسب و کاربرپسندی را در پیش نگرفته است. البته هنوز ماه‌ها تا تاریخ رونمایی این گوشی‌ها در ماه سپتامبر باقی مانده است و نبود اسناد و شواهد کافی در این باره نمی‌تواند نشان دهنده اعمال هیچ تغییری در طراحی سال گذشته باشد.

image

 

 در همین راستا برخی تصاویر رندر منتسب به آیفون 10 آر درون قاب محافظ شفاف منتشر شده است. البته منبع اصلی انتشار این تصاویر مورد تأیید قرار نگرفته است و به همین خاطر فعلا باید با شک و تردید به آن نگاه کنیم. در این تصاویر هم شاهد تعبیه دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی آیفون 11 آر هستیم. براساس اطلاعات افشا شده توسط منابع درون زنجیره تأمین اپل، لنز دوم این ماژول از نوع تله فوتو است. علاوه بر این، اگر با دقت بیشتری به پنل نمایش آیفون 11 آر نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که حاشیه‌های صفحه آن از حاشیه‌های موجود در آیفون 10 اس و 10 اس مکس هم نازک‌تر است.

اگر اپل واقعا حاشیه‌های صفحه نمایش را در آیفون 11 آر نازک‌تر طراحی کند، احتمال افزایش فروش این گوشی هم بیشتر می‌شود. به تعبیه دوربین سه گانه در پنل پشتی این گوشی دل خوش نکنید؛ مگرآنکه به شدت به دنبال ثبت تصاویر زاویه باز باشید. در غیر این صورت دوربین دوگانه استاندارد و تله فوتو برای سایر کاربران کفایت می‌کند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۸/۳/۱۴
خیلی وقته اپلیکیشن جی.اس.ام تصاویر رو نشون نمیده، و باید مشاهده در سایت رو بزنیم! چرا درستش نمیکنین؟؟؟؟ ??