خانهاخبار
تماشا کنید: اوپو موفق به انتقال دوربین به زیر نمایشگر شد

تماشا کنید: اوپو موفق به انتقال دوربین به زیر نمایشگر شد

شرکت اوپو با انتشار کلیپی در صفحه رسمی توئیترش دستگاهی را نشان داده که دوربین سلفی آن زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. در این ویدیو دوربین به راحتی عکاسی می‌کند.
۱۳۹۸/۳/۱۳

شرکت‌های سازنده تلفن‌های هوشمند سخت در تلاش‌اند تا هر طور که شده ناچ را از بالای نمایشگر دستگاه‌های خود حذف کنند. تاکنون از روش‌های جایگزین متنوعی مثل کشویی، پاپ‌آپ، یا تاشونده استفاده شده است. اما به نظر می‌رسد که همه چیز در انتها به زیر صفحه نمایش منتقل خواهد شد، چون اکنون اوپو هم با انتشار توئیتی از تلاش برای انتقال دوربین به زیر نمایشگر خبر داده است.

این شرکت با ارسال ویدیویی در صفحه توئیتر خود دستگاهی را نشان داد که دوربین آن زیر صفحه قرار گرفته و می‌تواند بدون مشکل عکاسی کند. با توجه به وضعیت دستگاهی که در این ویدیو می‌بینیم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت به زودی تلفن هوشمند جدیدی با برخورداری از این فناوری معرفی کند.

البته اوپو تنها شرکتی نیست که روی فناوری دوربین زیر صفحه کار می‌کند. سال گذشته، شیائومی با ثبت پتنتی از رویکرد خود برای حرکت به سوی دوربین‌های درون صفحه‌ای خبر داده بود.

image

علاوه بر این، سامسونگ هم ابتدای سال جاری میلادی تایید کرده بود که مشغول کار روی روشی برای مخفی کردن دوربین است. استفاده از دوربین زیر-صفحه‌ای باعث می‌شود نیازی به بخش‌های مکانیکی نباشد و دستگاه کمتر در معرض خطر ورود گردوغبار قرار بگیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هادی

۱۳۹۸/۳/۱۳
ایده خوبی نیست