خانهاخبار
نسخه قدرتمند کادیلاک CT4-V و CT5-V در حال توسعه است

نسخه قدرتمند کادیلاک CT4-V و CT5-V در حال توسعه است

در گذشته نه چندان دور شاهد رونمایی از خودروهای کادیلاک CT4-V و CT5-V بودیم. حال این شرکت خبر از توسعه نسخه قدرتمندتر این محصولات می‌دهد.
۱۳۹۸/۳/۱۳

هفته گذشته شرکت کادیلاک از دو خودروی جدید، کادیلاک CT4-V و CT5-V رونمایی کرد که البته آنطور که انتظار می‌رفت، قدرتمند نبودند. در حالی که برخی منتظر استفاده از موتور 8 سیلندر Blackwing در یکی از این دو خودرو بودند، کادیلاک ایده دیگری داشت.

خوشبختانه کادیلاک اعلام کرده این محصولات خودروهای سطح متوسطی از نظر عملکرد محسوب می‌شوند و نسخه‌های قدرتمندتر آن‌ها در آینده نزدیک از راه می‌رسند. کادیلاک در رابطه با این خودروها اظهار نظر رسمی نکرده و تنها نمونه‌های اولیه آن‌ها را به نمایش گذاشته است. این محصولات دیروز در نیویورک حضور پیدا کردند. این خودروها توسط رئیس و معاون بخش محصولات کادیلاک رانندگی شدند.

نمونه قدرتمند CT4 دارای پوشش آبی رنگ و CT5 دارای پوشش قرمز رنگ بود. بخش‌های اصلی این خودرو پوشانده شده بودند؛ با این حال می‌توان به نحوه طراحی متفاوت بخش جلویی و پشتی آن در مقایسه با نمونه‌های استاندارد پی برد. این خودروها در مقایسه با کادیلاک CT4-V و CT5-V طراحی تهاجمی‌تر دارند.

image

این دو خودرو به رینگ‌های مشکی رنگ بزرگی مجهز شده بودند. از دیگر تغییرات این محصولات می‌توان به 4 خروجی اگزوز و پوشش آینه‌های جانبی مشکی رنگ اشاره کرد. در حالی که شاهد پوشش روی بدنه این خودروها هستیم، این شرکت برای آن‌ها از قطعات آیرودینامیک استفاده کرده است.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با موتور مورد استفاده در این نمونه‌های اولیه در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. از آنجایی که با دو خودروی قدرتمند روبه‌رو هستیم، قدرت تولیدی آن‌ها باید بسیار بالاتر از 320 اسب بخار کادیلاک CT4-V و 355 اسب بخار CT5-V باشد. مسلما افراد علاقه‌مند به خودروهای قدرتمند، از قدرت تولیدی این خودروها راضی نیستند.

image

به احتمال زیاد یکی از این خودروها به موتور 8 سیلندر Blackwing شرکت کادیلاک مجهز می‌شود. انتظار می‌رود این موتور که از توربوشارژر دوقلو بهره می‌برد، در خودروی CT5 مورد استفاده قرار بگیرد. کادیلاک برای این محصولات تنها به این نکته اشاره کرده که با سطح جدیدی از عملکرد خودروهای سری V روبه‌رو هستیم.

خودروی کادیلاک CT4-V به یک موتور 4 سیلندر خطی با حجم 2.7 لیتر مجهز شده و کادیلاک CT5-V دارای موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری است. موتور 4 سیلندر از توربوشارژر تکی و موتور 6 سیلندر از توربوشارژر دوقلو بهره می‌برد. قدرت تولیدی این موتورها توسط یک جعبه دنده 10 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این محصولات به صورت سفارشی با سیستم چهار چرخ محرک روانه بازار می‌شوند.

کادیلاک در رابطه با زمان معرفی این خودروهای جدید اظهار نظری نکرده است؛ با این حال انتظار می‌رود در اوایل سال آینده میلادی با آن‌ها ملاقات کنیم. در این تاریخ، فروش خودروهای کادیلاک CT4-V و CT5-V شروع خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)